۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷

وزیر ارتباطات: جشنواره‌هایی که در کشور برگزار می‌شود تبلیغاتی است

ایتنا- واعظی: از وقتی آقای فیروزآبادی به شورای عالی فضای مجازی آمده‌اند آرامشی در بخش برقرار شده است.
وزیر ارتباطات: جشنواره‌هایی که در کشور برگزار می‌شود تبلیغاتی است


دبیر عالی شورای فضای مجازی با اشاره به برنامه‌های امروز وزارت ارتباطات در راستای اجرای شبکه ملی اطلاعات گفت: درگاه‌هایی را افتتاح کردند و نشانمان دادند. وزیر در پاسخ به این اشاره تاکید کرد که همه این افتتاح‌ها بخشی از پازل شبکه ملی اطلاعات است.

به گزارش ایتنا از فارس،‌ وزیر ارتباطات در مراسم روز جهانی ارتباطات و پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به داوری‌های این جشنواره از برخی جشنواره‌های تبلیغاتی انتقاد کرد و گفت: تعدادی از جشنواره‌هایی که در کشور برگزار می‌شود تبلیغاتی است که هدف این است به برخی شرکت‌ها جایزه بدهند.

وزیر ارتباطات گفت: اما جشنواره فاوا از این جشنواره‌های تبلیغاتی نیست همچنان که در برخی رشته‌ها علی‌رغم داوطلبان زیاد برنده‌ای نداشته‌ایم و نشان از سختگیری جشنواره دارد.

وزیر ارتباطات با اشاره به قانون دسترسی آزاد ایرانیان به اطلاعات گفت: معنی این قانون این است که هر متقاضی بدون مراجعه حضوری بتواند به اطلاعاتی که نیاز دارد دسترسی پیدا کند که باید تلاش کنیم این شرایط فراهم شود.

وی همچنین به اشاره دبیر شورای عالی فضای مجازی که درباره طرح‌های افتتاح شده امروز گفته بود درگاهی را به ما نشان دادند، توضیحاتی داد.
واعظی گفت: هر آنچه که امروز به بهره‌برداری رسید پازل‌هایی از شبکه ملی اطلاعات است و موقعی پهنای‌باند کشور مورد استفاده مردم امن خواهد بود که شبکه ملی اطلاعات داشته باشیم.

وی ادامه داد: از وقتی آقای فیروزآبادی به شورای عالی فضای مجازی آمده‌اند آرامشی در بخش برقرار شده است.

وی همچنین بار دیگر از معاون تازه بازنشسته شده خود تشکر کرد و گفت: در جلسه اخیری سراغ آقای خسروی را گرفتم و خواستار حضور ایشان و بهره‌مندی از کمک ایشان شدم.
 
کد مطلب: 42925
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام