۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۹

عرضه دوربینی که پخش زنده اینترنتی را بدون نیاز به گوشی ممکن می‌کند

ایتنا- شرکت ال.جی دوربینی ساخته که با استفاده از خدمات نسل چهارم تلفن همراه قادر به پخش زنده اینترنتی تصاویر گرفته شده بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند است.
عرضه دوربینی که پخش زنده اینترنتی را بدون نیاز به گوشی ممکن می‌کند


دوربین موسوم به LTE Action که شباهت‌هایی با سری دوربین‌های GoPro دارد، از نظر سخت‌افزاری مستقل است و به عنوان مثال می‌توان آن را بر روی کلاه ایمنی یک موتور سوار نصب کرد تا در حین رقابت وی با دیگر ورزشکاران تصاویر زنده ضبط شده به طور مستقیم بر روی سایتی مانند یوتیوب پخش شود.


به گزارش ایتنا از فارس، دوربین‌های GoPro فاقد تراشه‌های LTE هستند و بنابراین قادر به پخش زنده اینترنتی به سبک دوربین‌های LTE Action نخواهند بود.

یکی دیگر از مزیت‌های دوربین ال.جی ضدآب بودن آن است. به همین منظور یک قاب ضدآب هم همراه با دوربین LTE Action عرضه می‌شود که پخش زنده رویدادهایی مانند شنا یا شیرجه و ... را بر روی یوتیوب ممکن می‌کند.

این دوربین امکانات سخت‌افزاری قدرتمندی هم دارد که از جمله آنها می‌توان به دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی با لنز واید ۱۵۰ درجه، جی.پی.اس، شتاب سنج و یک ژیروسکوپ اشاره کرد.

این دوربین را می‌توان به مدت سی دقیقه در عمق یک متری آب نگهداشت و با نصب قاب ضدآب دوربین یاد شده تا زمان فعال بودن باتری در زیر آب قابل استفاده است.

با نصب یک کارت حافظه میکرو اس.دی بر روی دوربین یاد شده می‌توان تصاویر full HD را به مدت چهار ساعت از طریق این دوربین ضبط کرد. این رقم در مورد پخش زنده اینترنتی به حداکثر دو ساعت می‌رسد. قیمت نهایی این محصول که تا یک ماه دیگر در کره روانه بازار می‌شود اعلام نشده است.
کد مطلب: 42881
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام