۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰

اضافه شدن پخش زنده پهپادها به توییتر

ایتنا- در آینده نزدیک و با به روزشدن ابزار پریسکوپ توئیتر، کاربران می‌توانند تصاویر زنده‌ای از پهپادهای در حال پرواز را به حساب کاربری خود ارسال کنند.
اضافه شدن پخش زنده پهپادها به توییتر


تحول جدید ظرف چند هفته آینده رخ می‌دهد و جستجو در میان مجموعه محتوای ارسالی از طریق پهپادها هم به سادگی ممکن خواهد بود. کنترل مدت زمان پخش تصاویر زنده نیز در این طرح پیش‌بینی شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، در اولین گام پهپادهای ساخت شرکت DJI در قالب این طرح یادشده مورد پشتیبانی قرار گرفته‌اند و امکان پخش تصاویر ویدئویی آنها در توئیتر به وجود آمده است.

به نظر می‌رسد این قابلیت امکانات جالبی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت و به عنوان مثال از این طریق می‌توان پی برد چه تصاویر زنده‌ای از رویدادهای المپیک یا یک تجمع سیاسی، تظاهرات، رویداد فرهنگی و ... با پهپادها در حال تهیه است و سپس آنها را به طور زنده مشاهده کرد.

علاوه بر این با افزوده شدن هشتگ به این مطالب دسته‌بندی و یافتن موضوعات جذاب تسهیل می‌شود. خود توئیتر برخی مقوله‌ها را از قبل به همین منظور با هش‌تگ در نظر گرفته که از جمله آنها می‌توان به موسیقی و مسافرت اشاره کرد. قرار است در آینده نزدیک با به روزشدن پریسکوپ مدت زمان در دسترس باقی ماندن این ویدئوهای زنده نیز راحت‌تر مدیریت شود.
کد مطلب: 42834
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام