۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

گواهینامه TECکانادا به نرم‌افزار ایرانی شاتو(BPMS) رسید

ایتنا - نرم‏‌افزار شاتو به ‏طور کامل قابل رقابت با محصولات سطح اول جهان بوده و می‏‌تواند به خوبی جایگزین آن‏ها شود.
گواهینامه TECکانادا به نرم‌افزار ایرانی شاتو(BPMS) رسید


برای اولین بار، نرم‏‌افزار مدیریت فرایندهای کسب‏ و‏کار(BPMS)ایرانی با نام تجاری «شاتو»(ShAuto)موفق به دریافت گواهی‏نامه بین‏‌المللی، معتبرترین شرکت‏‌های ارزیابی نرم‏‌افزار شد.


به گزارش ایتنا، شماران سیستم طراحی و تولید این نرم‏ افزار را پس از ۷ سال تلاش و همت متخصصان و مدیران ایرانی با موفقیت به پایان رساند و سال گذشته بررسی امکانات و قابلیت‏‌های نرم‏‌افزار شاتو از سوی شرکت تک Technology Evaluation Centers (TEC)کانادا آغاز شد.
فرهاد الیشائی مدیر عامل هلدینگ شماران با بیان این مطلب اعلام نمود: شرکت تک کانادا یکی از معتبرترین شرکت‏‌های ارزیابی نرم‏‌افزار در زمینه انتخاب راه‏ حل‌های نرم‌افزاری است و نرم‏‌افزار شاتو پس از شش ماه بررسی‏ کارشناسی، موفق به دریافت این گواهی‏نامه شد.
این گواهی‏نامه برای اولین بار به یک شرکت ایرانی تعلق می‏‌گیرد و پیش از این نیز شرکت‏‌های بزرگ بین‏ المللی مانند بیزجی(Bizagi) و فوجیتسو(Fujitsu) موفق به دریافت این گواهی‏نامه برای نرم‏‌افزار مدیریت فرایندهای کسب‏ و‏کار شده‏‌اند.

در گزارش شرکت TEC کانادا ذکر شده است: «شاتو راهکاری قدرتمند و کامل برای سازمان‏‌هایی که به دنبال بهبود بهره‏‌وری فرایندهای کسب‏ و‏کار خود هستند ارائه می‏‌دهد. سازمان‏‌ها با بهره‏‌گیری بیش از ۱۰۰ قابلیت متنوع در نرم‏‌افزار شاتو امکانات بی‏‌نظیری به دست می‏‌آورند. شاتو با معماری سرویس گرا (SOA) به سادگی امکان یکپارچگی با نرم‏‌افزارهای دیگر را فراهم می‏‌سازد.»
همچنین در این گزارش تاکید شده است: «نرم‏‌افزار شاتو دارای قابلیت‏‌های: کاربردی، مفید و قابل اتکا است.»

نرم‏ افزار مدیریت فرایندهای کسب‏ و‏کار شاتو با نرم‏‌افزارهای مدیریت مستندات(DMS) ، اتوماسیون اداری، آرشیو مدارک، داشبورد مدیریتی و نرم‏‌افزارهای کاربردی دیگر کاملا یکپارچه بوده و به همین سبب نیازهای سازمان‏‌های بزرگ و متوسط را به خوبی پاسخ می‏‌دهد. این نرم‏‌افزار با پیاده‌سازی استانداردهای BPMN2 قابلیت پیاده‌سازی انواع فرآیندهای استاندارد را دارا است و با سفارش مشتریان نیز قابل توسعه و تکمیل است.


پویا الیشائی مدیر عامل شرکت شماران سیستم خاطر نشان کرد شرکت‏‌ها و سازمان‏‌های بزرگ و متوسطی که دارای پیچیدگی‏‌های اطلاعاتی بوده و دارای ویژگی‏‌های منحصر‏به‏ فرد هستند به یاری نرم‏‌افزار شاتو به سهولت می‏‌توانند تمام فرآیندهای خود را بازمهندسی و بهبود بخشیده و سازمان را بهره‏‌ور کنند. علاوه بر آن نرم‏‌افزار شاتو برای سایر شرکت‏‌های نرم‏‌افزاری که راهکارهای برنامه‏‌ریزی منابع سازمان(ERP) تولید می‏‌کنند به عنوان زیرساخت و بستر مطمئن و کم‌هزینه می‏‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
مهم‏‌ترین نرم‌افزار BPM خارجی که در ایران به صورت غیرمجاز و غیرقانونی به فروش می‏‌رسد مربوط به شرکت بیزجی Bizagi است که به‌دلیل تحریم‌ها هیچ گونه نمایندگی و پشتیبانی رسمی در ایران ندارد.

مطابق این گزارش، نرم‏‌افزار شاتو به ‏طور کامل قابل رقابت با محصولات سطح اول جهان بوده و می‏‌تواند به خوبی جایگزین آن‏ها شود. در صورتی که این نرم‏‌افزار مورد حمایت سازمان‏‌های مرتبط قرار گیرد و مطابق مصوبات دولت سازمان‏‌هایی که از بودجه عمومی‏ استفاده می‏‌کنند از خرید نرم‏‌افزار BPM خارجی و قفل شکسته خودداری کنند؛ صرفه‏‌جویی ارزی فراوانی برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

در خاتمه فرحناز مرادی رییس هیئت مدیره شماران سیستم نیز برخی موانع موجود در اعطای معافیت‌های مالیاتی ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم به شرکت‌های نرم‌افزاری و همچنین عدم پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در حوزه نرم افزار اشاره نمود.
 
کد مطلب: 42814
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام