کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرعت و زیبایی را با فلش‌مموری‌های اپیسر تجربه کنید

19 ارديبهشت 1395 ساعت 16:36

ایتنا - اپیسر یکی از کمپانی‌های پیشرو در گروه محصولات حافظه می‌باشد که همیشه محصولاتی زیبا و به‌روز با عملکرد بالا عرضه می‌کند.




اپیسر یکی از کمپانی‌های پیشرو در گروه محصولات حافظه می‌باشد که همیشه محصولاتی زیبا و به‌روز با عملکرد بالا عرضه می‌کند. اکنون اپیسر یک‌ماه مانده به نمایشگاه Computex از دو محصول جدید خود AH۱۷۹ و AH۳۵۶ رونمایی‌کرده‌است که در ادامه به تشریح آن‌ها می‌پردازیم:


فلش‌مموری دو سر AH۱۷۹
این فلش‌مموری دارای دو اینترفیس MicroUSB(OTG) و USB3.1 نسل‌اول از نوع TypeA با سرعت ۵گیگابیت‌بر‌ثانیه می‌باشد که سازگار با USB2.0 است.
از دیگر ویژگی‌های این فلش‌مموری می‌توان به درب آن با قابلیت چرخش ۳۶۰درجه‌ای و اتصال به تلفن همراه or above)1.4Android) جهت نقل‌و‌انتقال فایل اشاره‌کرد.
فلش مموری‌AH179 با وزن۵.۳گرم در ظرفیت‌های۶۴،۳۲،۱۶گیگابایت به رنگ آبی عرضه می‌شود و از سیستم‌عامل‌های10/1.8/8/8/windows xp، .x or above6.2Linux، or above 4.10Mac OS پشتیبانی می‌کند.همچنین کاربر با استفاده از نرم افزار انحصاری File‌Bridge اپیسر قادر به مدیریت فایل‌ها بر روی تلفن‌همراه، کپی و به اشتراک‌گذاری است.


فلش‌مموری AH۳۵۶
طراحی ساده و جمع‌وجور AH356 الهام‌گرفته از قطار پرسرعتی است که همانند گلوله‌ای مقاومت هوا را در هم می‌شکند. اینترفیس آن USB3.1 نسل اول با پهنای باند ۵گیگابیت‌بر‌ثانیه است که سرعت خواندن/ نوشتن قابل توجهی را ارائه‌کرده و سازگار با USB2.0 است.این محصول بدون درب با طراحی کشویی خود مانع آسیب دیدن پورت USB می‌شود.
فلش‌موری‌AH356‌‌ با‌ وزن ۵.۸گرم در ظرفیت‌های‌۸،۱۶،۳۲،۶۴گیگابایت به رنگی مشکی عرضه ‌‌می‌شود و از سیستم‌عامل‌های‌10/1.8/8/7/windows xp، or above6.2 Linux Kernel و or above4.10 Mac OS‌پشتیبانی می‌کند.

محصولات اپیسر تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین به بازار عرضه می‌شود.


کد مطلب: 42793

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42793/سرعت-زیبایی-فلش-مموری-های-اپیسر-تجربه-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir