کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیات مدیره سهامدار عمده مخابرات خبر داد

قرارداد جدید سهامدار عمده مخابرات با یک شرکت خارجی

تعهد به انتقال فناوری در نسل چهارم و پنجم موبایل

خبرگزاری فارس , 18 ارديبهشت 1395 ساعت 13:06

ایتنا- سیدهاشمی: مرکز تحقیق و توسعه (Center for Research & Development) با همکاری طرف ایرانی و کره‌ای در ایران راه‌اندازی خواهد شد.




رئیس هیات مدیره سهامدار عمده مخابرات گفت: مقرر شده یک شرکت کره‌ای فناوری‌های مربوط به نسل چهارم و پنجم موبایل، سرویس‌های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمندسازی و امن‌سازی شهری را به ایران منتقل کند.


به گزارش ایتنا از فارس، تفاهم‌نامه همکاری سهامدار عمده مخابرات (شرکت توسعه اعتماد مبین) و شرکت مخابراتی کره جنوبی (KT) به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه از سوی سیدمصطفی سیدهاشمی رئیس هیأت مدیره توسعه اعتمادمبین و مهدی صفری مدیرعامل این شرکت و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابراتی KT کره جنوبی برای گسترش همکاری‌های بین‌المللی و انتقال فناوری در حوزه ICT منعقد شد.
سیدهاشمی در این مراسم با توجه به همکاری بلند مدت با شرکت KT و اجرا چندین پروژه در حوزه مخابرات بر انتقال فناوری توسط شرکت کره‌ای تاکید کرد.

وی اظهار داشت: طی این تفاهم شرکت مخابراتی KT متعهد شده فناوری‌های مربوط به نسل‌های چهارم و پنجم موبایل (5G,4G)، سرویس های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمندسازی (Smart City) و امن‌سازی شهری (Safe City ) را به ایران منتقل کند.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه اعتماد مبین همچنین با اشاره به دیگر مفاد تفاهم‌نامه، گفت: مرکز تحقیق و توسعه (Center for Research & Development) با همکاری طرف ایرانی و کره‌ای در ایران راه‌اندازی خواهد شد.

سیدهاشمی با اشاره به اهمیت نقش شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور مخابراتی اول منطقه در توسعه کشور اظهار امیدواری کرد: با این همکاری، فرصت‌های جدید برای انتقال فناوری و توسعه کسب وکار در کشور ایجاد شود.


کد مطلب: 42766

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42766/قرارداد-جدید-سهامدار-عمده-مخابرات-یک-شرکت-خارجی

ايتنا
  https://www.itna.ir