۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷

سیم‌کارت‌های نسل ۴ در سراسر کشور توزیع می‌شود

ایتنا- پوشش شبکه 4G در شهرهای بزرگ در حال کامل شدن است که طبق برنامه پیش‌بینی شده، تعداد سایت‌های نسل ۳ و ۴ تا پایان سال به حدود ۲۰ هزار سایت افزایش خواهد یافت.
سیم‌کارت‌های نسل ۴ در سراسر کشور توزیع می‌شود


اپراتور همراه اول از عرضه سیم‌کارت‌های نسل ۴ تلفن همراه در سراسر کشور از طریق ۱۱ هزار کانال فروش و ارائه خدمات، خبر داد.


به گزارش ایتنا از مهر، اپراتور اول همراه اول اعلام کرد: با توجه به تدوین برنامه فشرده خود برای تداوم نصب و راه‌اندازی سریع آنتن‌های نسل ۴ تلفن همراه (LTE)، کانال‌های توزیع سیم‌کارت نسل ۴ (Usim) خود را که تاکنون فقط در دفاتر منتخب انجام می‌شد، در سراسر کشور گسترش داده و به بیش از ۱۱ هزار نقطه رسانده است.

مشترکان همراه اول علاوه بر هزاران دفاتر خدمات ارتباطی، دفاتر پیشخوان دولت، مراکز تلفن ثابت، دفاتر مشترکین استان‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دفاتر ICT روستایی و شرکت خدمات اول، می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین این اپراتور به نشانی shop.mci.ir نیز سیم‌کارت Usim مورد نیاز خود را بصورت باندل به همراه وای.فای یا دانگل و یا روتر و بسته‌های نوترینو، دریافت کنند.

این اپراتور با اشاره به نصب ۶۹۸۷ سایت نسل سوم موبایل در ۴۶۹ شهر (بدون احتساب دهستان‌ها و روستاها)، تصریح کرد: پوشش شبکه 4G در شهرهای بزرگ در حال کامل شدن است که طبق برنامه پیش‌بینی شده، تعداد سایت‌های نسل ۳ و ۴ تا پایان سال به حدود ۲۰ هزار سایت افزایش خواهد یافت.

مشترکان همراه اول که در محدوده پوشش 4G این اپراتور قرار دارند، می‌توانند جهت استفاده از اینترنت پرسرعت نسل ۴، سیم‌کارت Usim تهیه کرده و پس از مشاهده عبارت LTE (ios) و یا 4G (android)‌ بر روی صفحه گوشی از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شوند.

اپراتور اول وعده داده است: مشترکان ساکن در نقاط بدون پوشش نوترینو (اینترنت نسل ۳ و ۴ همراه اول)، در اسرع وقت از مزایای اینترنت پرسرعت در محل زندگی خود بهره‌مند می‌شوند.

این اپراتور تاکید کرد: برنامه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول بصورت فشرده ادامه داشته و تا پایان سال تمامی شهرها و جاده‌های اصلی و بسیاری از دهستان‌ها و نقاط روستایی تحت پوشش خدمات نسل ۳ و یا ۴ تلفن همراه قرار خواهند گرفت.
کد مطلب: 42697
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام