۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶

رییس سابق موتورولا به واحد سخت‌افزاری جدید گوگل پیوست

ایتنا - گوگل ریک استرلوه مدیر سابق موتورولا را برای هدایت واحد تازه تاسیس سخت‌افزاری خود انتخاب کرده است.
رییس سابق موتورولا به واحد سخت‌افزاری جدید گوگل پیوست


گوگل ریک استرلوه مدیر سابق موتورولا را برای هدایت واحد تازه تاسیس سخت‌افزاری خود انتخاب کرده است. گوگل می‌گوید تاسیس این واحد بخشی از استراتژی آن برای تجمیع محصولات سخت‌افزاری تحت رهبری واحد است.


به گزارش ایتنا از فارس، قرار است بسیاری از محصولات جدید و آتی گوگل در این واحد تولید شود که از جمله آن‌ها می‌توان به برخی محصولات سخت‌افزاری تازه مانند گوشی هوشمند نکسوس اشاره کرد. ساخت لپ‌تاپ های جدید کروم‌بوک ، انواع تبلت و روترهای وای‌فای ان‌هاب هم در دستور کار این شرکت قرار دارد.

استرلوه در حال حاضر در حال هدایت پروژه آئورا در گوگل است که هدف از آن بازطراحی و عرضه مجدد عینک گوگل است. گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۲ مدل اولیه‌ای از این عینک را عرضه کرد که به علت عدم استقبال عمومی هرگز به تولید انبوه نرسید. نگرانی در مورد حفظ حریم شخصی و امنیت کاربران هم از جمله مواردی بود که موجب شد عینک یادشده چندان مورد توجه قرار نگیرد.

تا چند سال قبل گوگل شرکتی با تمرکز بر روی محصولات نرم‌افزاری بود ولی مدتی است که با همکاری شرکت‌های دیگری مانند اچ‌تی‌سی، موتورولا و سامسونگ سخت‌افزارهایی مانند گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کند. کارشناسان معتقدند این شرکت در آینده نزدیک در زمینه تولید پوشیدنی‌های هوشمند و هدست‌های واقعیت مجازی هم فعال خواهد شد.
کد مطلب: 42628
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام