کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نیمی از سازمان‌های جهان پنج بار مورد حملات DDoS قرار گرفته‌اند

18 ارديبهشت 1395 ساعت 14:31

ایتنا - برخی سازمان‌های جهانی در یک روز بیش از 4 بار با چنین حملات سایبری مواجه شده‌اند.




نتایح حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد حدود سه‌چهارم سازمان‌های جهانی قربانی حملات سایبری DDoS بوده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، مرکز Neustar با بررسی جدید خود اعلام کرد ۸۰ درصد سازمان‌های مذکور تاکنون بیش از یک بار مورد این دسته از حملات سایبری قرار گرفته‌اند و البته اینترنت اشیا (IoT) باعث شده است آنها بیش از گذشته مورد هدف حملات مذکور قرار بگیرند.

در این گزارش گفته شد سازمان‌های کوچک و متوسط بیش از سازمان‌های بزرگ مورد هدف حملات سایبری DDoS قرار می‌گیرند و این خطر سازمان‌ها را در همه نقاط جهان تهدید می‌کند.

این بررسی جدید نشان داد ۵۷ درصد قربانیان این حملات سایبری در جریان اتفاق مذکور به نوعی با سرقت‌های اطلاعاتی مواجه شده‌اند که در این فرآیند اطلاعات مشتریان، داده‌های مالی یا اموال معنوی سازمان به سرقت رفته است.

 

همچنین ۴۷ درصد سازمان‌ها اعلام کردند که در طول فعالیت خود بیش از پنج بار مورد هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند. در اکتبر گذشته گفته شد برخی سازمان‌های جهانی در یک روز بیش از ۴ بار با چنین حملات سایبری مواجه شده‌اند.

لازم به ذکر است نیمی از سازمان‌های جهانی پس از وقوع حملات DDoS هر یک ساعت که در فعالیت‌شان اختلال ایجاد شده است ۱۰۰ هزار دلار ضرر کرده‌اند و یک‌سوم سازمان‌ها نیز به‌ازای هر ساعت ۲۵۰ هزار دلار خسارت پرداخت کرده‌اند.
 


کد مطلب: 42614

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42614/نیمی-سازمان-های-جهان-پنج-بار-مورد-حملات-ddos-قرار-گرفته-اند

ايتنا
  https://www.itna.ir