کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل پلی استور را به کروم بوک‌ها می‌آورد

18 ارديبهشت 1395 ساعت 15:41

ایتنا- به‌تازگی اطلاعاتی به رسانه‌ها راه یافته است که بر اساس آن شرکت گوگل قصد دارد تا بازار نرم‌افزاری پلی استور را بر روی لپ‌تاپ‌های کروم بوک به کاربران عرضه کند.




به‌تازگی اطلاعاتی به رسانه‌ها راه یافته است که بر اساس آن شرکت گوگل قصد دارد تا بازار نرم‌افزاری پلی استور را بر روی لپ‌تاپ‌های کروم بوک به کاربران عرضه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، لپ‌تاپ‌های سری کروم بوک که مجهز به سیستم عامل گوگل کروم هستند را می‌توان گزینه‌های خوش قیمت برای کاربری‌های اداری به‌حساب آورد.

حال یکی از مشکلات موجود برای این سری را می‌توان محدودیت در تعداد نرم‌افزارهای موجود به‌حساب آورد که این امر موجب کاهش میزان استقبال از این دستگاه‌ها می‌شود.

 

با این حال به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد این ساختار را متحول ساخته و امکانات نرم‌افزاری متعددی برای کروم بوک ها مهیا سازد.

در همین راستا به‌زودی شاهد حضور بازار نرم‌افزاری پلی استور بر روی سری کروم بوک خواهیم بود که این امر می‌تواند موجب امکان استفاده از هزاران برنامه بر روی این سیستم عامل شود.

بر اساس اطلاعات یاد شده، هم‌اکنون گروهی از کاربران به این امکان دسترسی پیدا کرده‌اند و به‌زودی تمامی کروم بوک ها با یک بسته به‌روزرسانی به مزایای پلی استور دسترسی خواهند یافت.
 


کد مطلب: 42560

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42560/گوگل-پلی-استور-کروم-بوک-ها-می-آورد

ايتنا
  https://www.itna.ir