۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

کنترل تمامی پست‌های الکترونیکی با نرم‌افزار جیمیل

ایتنا- به‌تازگی شرکت گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدیدی را برای نرم‌افزار جیمیل ارائه خواهد کرد که موجب می‌شود تا بتوان از این نرم‌افزار برای کنترل تمام حساب‌های کاربری پست الکترونیکی کاربر استفاده نمود.
کنترل تمامی پست‌های الکترونیکی با نرم‌افزار جیمیل


به‌تازگی شرکت گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدیدی را برای نرم‌افزار جیمیل ارائه خواهد کرد که موجب می‌شود تا بتوان از این نرم‌افزار برای کنترل تمام حساب‌های کاربری پست الکترونیکی کاربر استفاده نمود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، شاید بتوان سیستم پست الکترونیکی گوگل یعنی جیمیل را به‌عنوان محبوب‌ترین سامانه ایمیلی جهان به‌حساب آورد ولی باید این نکته را در نظر داشت که در دنیای امروزی بسیاری از افراد تنها از یک ارائه دهنده خدمات پست الکترونیکی استفاده نمی‌کنند.

بسیاری از افراد بر اساس وضعیت شغلی یا ارتباطات خاص خود، پست‌های الکترونیکی مختلفی در مایکروسافت، یاهو، گوگل و... در اختیار دارند که استفاده از آنها می‌تواند در برخی از موارد با مشکلاتی همراه باشد.

 

یکی از مشکلات یاد شده را می‌توان نیاز به نصب چند برنامه برای کنترل پست‌های الکترونیکی مختلف دانست ولی به نظر می‌رسد که گوگل برای رفع این مشکل گامی بزرگ را برداشته است.

این شرکت اعلام کرده است که سیستم جدیدی را به نرم‌افزار جیمیل خود بر روی تلفن‌های همراه اندرویدی خواهد افزود که این سیستم موجب امکان کنترل حساب‌های کاربری غیر گوگل و دریافت نوتیفیکیشن‌ها و دریافت پست‌های الکترونیکی مربوطه بر روی این نرم‌افزار خواهد شد.

این به‌روزرسانی به‌زودی برای تمام کاربران این نرم‌افزار مهیا خواهد شد ولی ممکن است دریافت آن برای برخی از کاربران بسته به موقعیت مکانی زندگی آنها مدتی به طول بینجامد.
 
کد مطلب: 42554
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام