۱
۱
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۵

وی پی ان اختصاصی و رایگان مرورگر اپرا

ایتنا- مرورگر اپرا به‌تازگی خدمات جدیدی را به کاربران ارائه داده است که شامل یک وی پی ان کاملا رایگان و داخلی برای این مرورگر نیز هست.
وی پی ان اختصاصی و رایگان مرورگر اپرا


مرورگر اپرا به‌تازگی خدمات جدیدی را به کاربران ارائه داده است که شامل یک وی پی ان کاملا رایگان و داخلی برای این مرورگر نیز هست.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی gizmodo، با توجه به شرایط پیش آمده در مرورگرهای وب می‌توان گفت که بسیاری از کاربران در حال مهاجرت از مواردی مانند گوگل کروم به‌سوی مواردی مانند اپرا هستند.

مرورگر اپرا با توجه به حجم کم خود و بار اندکی که بر روی سیستم کامپیوتر اعمال می‌کند توانسته است تا یک گزینه بسیار مناسب برای حجم گسترده‌ای از کاربران باشد.

 

با این‌ وجود مسئولان شرکت تولید کننده این مرورگر به این مزیت اکتفا نکرده و به دنبال این هستند تا مرورگر خود را با قابلیت‌های متمایز نسبت به سایر مرورگرها در بازار مصرف به پیش برانند.

آخرین مورد افزوده شده به مزایای این مرورگر یک شبکه شخصی مجازی یا وی پی ان است که به‌صورت داخلی در آخرین نسخه این مرورگر برای ویندوز و OS X، تعبیه شده و استفاده از آن برای کاربران کاملا رایگان خواهد بود.

برای استفاده از این سیستم تنها کافی است تا به بخش امنیت و خدمات شخصی این مرورگر وارد شوید تا بتوانید مبدا وی پی ان خود را کشورهایی مانند امریکا، کانادا، آلمان و... انتخاب نمایید.
 
کد مطلب: 42469
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر این امکان فقط در نسخه Developer ورژن 38 این مرورگر تعبیه شده. و در جایی خوندم که برای حل مشکل عدم پنهان سازی IP افزونه WebRTC Leak Prevent رو هم باید روی آن نصب کرد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام