۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۲

خسارت سنگین اپل در پرونده ثبت اختراع سیری

ایتنا- به‌تازگی شرکت اپل پرونده دادگاهی دیگری را پشت سر گذاشته است که این بار پیش از اعلام دادگاه موفق شده تا نظر طرف محاکمه را با پرداخت رقمی نزدیک به 25 میلیون دلار به خود جلب کند.
خسارت سنگین اپل در پرونده ثبت اختراع سیری


به‌تازگی شرکت اپل پرونده دادگاهی دیگری را پشت سر گذاشته است که این بار پیش از اعلام دادگاه موفق شده تا نظر طرف محاکمه را با پرداخت رقمی نزدیک به ۲۵ میلیون دلار به خود جلب کند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، شاید اگر بخواهیم بگوییم که شرکت اپل در کنار نام خود چه کلماتی را بیش از سایر موارد مشاهده کرده است، کلمات سامسونگ و دادگاه در صدر قرار خواهند گرفت.

به‌تازگی اپل یک دادگاه دیگر را در پرونده کاری خود مشاهده کرده است که این بار موضوع مربوط به سیستم هوشمند سیری بوده است.

 

در این پرونده یک شرکت واقع در نیویورک مدعی شده است که مسئولان اپل در طراحی سیری از یکی از اختراعات ثبت شده به نام آنها استفاده کرده‌اند.

حال شرکت اپل موفق شده است تا پس از سه سال حضور در دادگاه در زمینه این شکایت، در خارج از دادگاه با شرکت یاد شده به توافق برسند.

به‌موجب این توافق اپل رقم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار را به شرکت یاد شده پرداخت خواهد کرد تا بتواند از فناوری این شرکت در سیری استفاده کند و دیگر با شکایت مشابه درباره این اختراع روبرو نشود.
 
کد مطلب: 42455
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام