۰
plusresetminus
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹

قدرت بازی‌های کامپیوتر خانگی بر روی یک دستگاه همراه

ایتنا- به‌زودی محصولی به نام پی جی اس یا سیستم قابل حمل بازی روانه بازار خواهد شد که طراحان آن معتقدند که این دستگاه می‌تواند قدرت اجرایی برابری با کامپیوترهای خانگی را برای کاربران خود فراهم سازد.
قدرت بازی‌های کامپیوتر خانگی بر روی یک دستگاه همراه


به‌زودی محصولی به نام پی جی اس یا سیستم قابل حمل بازی روانه بازار خواهد شد که طراحان آن معتقدند که این دستگاه می‌تواند قدرت اجرایی برابری با کامپیوترهای خانگی را برای کاربران خود فراهم سازد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیل Gizmodo، کنسول‌های بازی همراه را نمی‌توان به‌عنوان پدیده‌ای جدید به‌حساب آورد ولی همواره این کنسول‌ها ازنظر قدرت زیر سایه کامپیوترهای خانگی قرار داشته‌اند.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که این روند قرار است دستخوش تغییر شود زیرا محصولی به نام پی جی اس یا سیستم قابل حمل بازی به‌زودی روانه بازار خواهد شد که سازندگان آن مدعی توانایی برابر این دستگاه با کامپیوترهای خانگی در اجرای بازی هستند.

 

این دستگاه در دو مدل لایت و هاردکور روانه بازار مصرف خواهد شد که نسخه هاردکور دارای توان سخت‌افزاری به‌مراتب بالاتر از نسخه لایت خواهد بود.

نمایشگر این دستگاه دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که محتوای پردازش شده توسط دستگاه را تحت دو سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید ۶ به کاربران عرضه می‌کند.

مدل هاردکور این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD است و هنوز نوع پردازنده آن به‌صورت کامل مشخص نشده است.

زمان عرضه قطعی این دستگاه مشخص نیست و سازندگان آن از عبارت به‌زودی برای پاسخ به سوال مربوط به زمان عرضه استفاده کرده‌اند.
 
کد مطلب: 42451
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام