۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷

ویدیوهای ۳۶۰ درجه بر روی یوتیوب

ایتنا- شبکه یوتیوب به‌تازگی با پیشرفت چشمگیر، قابلیتی را به کاربران خود ارائه کرده است که موجب آن می‌توان تصاویر 360 درجه را نیز بر روی این وب‌سایت مشاهده کرد.
ویدیوهای ۳۶۰ درجه بر روی یوتیوب


شبکه یوتیوب به‌تازگی با پیشرفت چشمگیر، قابلیتی را به کاربران خود ارائه کرده است که موجب آن می‌توان تصاویر ۳۶۰ درجه را نیز بر روی این وب‌سایت مشاهده کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیل Engadget، واقعیت مجازی و تصاویر ۳۶۰ درجه با سرعتی بسیار زیاد در حال پیشرفت هستند و شرکت‌های بزرگی در سطح جهان با حمایت از این فناوری‌ها به رشد آنها کمک می‌کنند که آخرین نمونه آن‌ها وب‌سایت یوتیوب است.

در آخرین پیشرفت اعمال شده بر روی این وب‌سایت، کاربران خواهند توانست تا ویدیوهای ۳۶۰ درجه را نیز به‌راحتی دریافت و مشاهده نمایند.

 

از مزایای این قابلیت یوتیوب می‌توان به این مورد اشاره کرد که برای مشاهده این تصاویر نیازی به عینک واقعیت مجازی پیشرفته و منحصربه‌فرد نخواهید داشت.

برای بهره‌گیری از این خدمات یوتیوب تنها کافی است تا محصولات ساده واقعیت مجازی در حد عینک مقوایی گوگل را در اختیار داشته باشید و به همین دلیل می‌توان انتظار استقبال مناسبی از این فناوری را داشت.

البته گفته می‌شود که این سیستم هنوز در زمینه ارائه صدای مناسب و سازگار با تصاویر ۳۶۰ درجه با مشکلاتی مواجه است که انتظار می‌رود به‌زودی رفع شوند.
 
کد مطلب: 42449
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام