۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۲

اولين هدست واقعيت‌مجازي چيني رونمايي شد

ایتنا- شركت الكترونيكي چيني هوآوي از هدست واقعيت مجازي خود موسوم به هوآوي VR همراه با گوشي هوشمند P9 جديد خود رونمايي كرد.
اولين هدست واقعيت‌مجازي چيني رونمايي شد


هوآوي VR به هدست واقعيت مجازي Gear VR سامسونگ شباهت دارد و به جاي صفحه نمايش در قسمت جلوي دستگاه از تلفن هوشمند p9 يا p9 plus استفاده مي‌كند كه به عنوان صفحه نمايش و مغز كامپيوتر دستگاه است.


به گزارش ایتنا از ايرنا، اين دستگاه مانند هدست Gear VR مجهز به صفحه لمسي در يك طرف دستگاه است و زماني كه در داخل باكس هدست قرار مي‌گيرد، به شما امكان استفاده از گوشي، تنظيم صدا و كنترل فوكوس را مي‌دهد.

هر دو نسخه‌هاي گوشي P9 مجهز به صفحه نمايش ۱۰۸۰ پيكسلي است، بنابر اين كيفيت خروجي تصوير دستگاه پايين خواهد بود. اما اين اميد وجود دارد كه هوآوي VR بين گوگل Cardboard و اكولوس Rift جايگاه خوبي را دست و پا كند.

همچنين به گزارش انگجت، اين دستگاه با چهار هزار فيلم و ۴۰ بازي آماده براي اجرا، همراه با صدها عكس پانوراما و تورهاي مجازي ارائه مي‌شود و برنامه‌نويسان در حال توسعه محتواي دستگاه هستند.

هوآوي VR يك قابليت ويژه هم دارد و آن صداي ۳۶۰ درجه براي ويدئوهاي ۳۶۰ درجه است. هدست هوآوي ۲۰ ميلي‌ثانيه تاخير دارد و زاويه ‌ديد آن ۹۵ درجه است. همچنين فيلتر نورآبي روي آن تعبيه شده است كه گفته مي‌شود براي چشم انسان مناسب‌تر است.
کد مطلب: 42380
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام