۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸

حذف دانلود اپلیکیشن اینستاگرام برای کاربران ویندوز فون 8

توسعه کند فروشگاه ویندوز
ایتنا - کاربران ویندوز فون نسخه 8 زین پس نمی‌توانند اپ اینستاگرام را روی موبایل خود نصب کنند. از سوی دیگر گفته می‌شود فروشگاه ویندوز با کندی جلو می‌رود.
حذف دانلود اپلیکیشن اینستاگرام برای کاربران ویندوز فون 8


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، نسخه بتا اینستاگرام به دلایل نامعلوم از روی فروشگاه اپ ویندوز حذف‌شده و تنها کاربران دارنده ویندوز ۱۰ می‌توانند از نسخه بتای اینستاگرام بهره‌مند شوند.


به دلایل نامعلوم فروشگاه ویندوز نه نسخه ویندوز فون ۸ اینستاگرام را مورد تأیید قرار داده بود و نه نسخه فعلی ویندوز ۱۰ را مورد تأیید قرار داده است و کاربران می‌توانند از اپ‌های ساخته‌شده توسط کمپانی‌های شریک، بهره‌مند شوند که این موضوع باعث راندن کاربران ویندوزی موبایل می‌شود.

رهیافت مدیران اینستاگرام در برخورد با سیستم‌عامل ویندوز و اندروید روی موبایل متفاوت بوده است. پس از نصب ۱ میلیون نسخه از اینستاگرام روی آیفون در سال ۲۰۱۰ بلافاصله برنامه نویسان نسخه اندرویدی آن را نیز توسعه دادند(نسخه نهایی آوریل ۲۰۱۲ روی گوگل‌پلی قرار گرفت) که تا به امروز به‌خوبی به‌روزرسانی می‌شود اما نسخه ویندوز همچنان دچار مشکل بتا است و مدیران اینستاگرام قصد ندارند مشکل کاربران خود را حل کنند!

حذف اینستاگرام از فروشگاه ویندوز برای ویندوز فون ۸



فروشگاه ویندوز / Windows Store که با مشکلات ساختاری دست‌به‌گریبان است، به‌کندی روند توسعه‌ای خود را ادامه می‌دهد و علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان مایکروسافت، رغبت کمتر برنامه‌نویسان به اپ‌های ویندوزی در مقایسه با اندروید و آی.او.اس اپل، و فروش کم گوشی‌ها و تبلت‌های ویندوزی در بازار کاهش علاقه در بازار اپ‌ها را در بخش ویندوزی ثابت می‌کند.

تغییرات اخیری که در بخش UI فروشگاه ویندوز داده‌شده نیز(کارت هدیه و کدهای موسوم به Redeem) نمی‌تواند مشکلات ساختاری آن را حل کند و تا فروش سخت‌افزار ویندوزی افزایش نیابد این معضل ادامه خواهد داشت.

UI جدید(تصویر زیر)

کد مطلب: 42371
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام