۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸

پیش‌بینی بازار ۵۷ میلیارد دلاری خدمات ابری در سال ۲۰۲۰

ایتنا - در سال ۲۰۱۶ ارزش بازار جهانی سیستم‌های پردازش ابری با رشد 18.9 درصدی نسبت به سال قبل 38.2 میلیارد دلار محاسبه شد.
پیش‌بینی بازار ۵۷ میلیارد دلاری خدمات ابری در سال ۲۰۲۰


بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC، پیش‌بینی می‌شود ظرف پنج سال آینده میزان سرمایه‌گذاری در عرصه زیرساخت‌های پردازش ابری افزایش یابد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل به نقل از اینوست‌کارکتلی، در سال ۲۰۱۶ میلادی ارزش بازار جهانی سیستم‌های پردازش ابری با رشد ۱۸.۹ درصدی نسبت به سال قبل ۳۸.۲ میلیارد دلار محاسبه شد.

بر اساس این روند گفته شده است در سال ۲۰۲۰ میلادی میزان سرمایه‌گذاری در عرصه خدمات ابری میانگین رشد سالانه ۱۲.۵ درصدی را تجربه کند و در آن سال ارزش این بازار در گستره جهانی به ۵۷.۸ میلیارد دلار برسد.

به گفته مرکز تحقیقاتی IDC، میزان سرمایه‌گذاری روی مراکز داده سنتی همچنان رو به کاهش است و هم‌اکنون تعداد بیشتری از سازمان‌های جهانی تصمیم گرفته‌اند سیستم‌های داخلی خود را به فضای ابری انتقال دهند.

 

با این دلیل پیش‌بینی شده است بازار جهانی خدمات پردازش ابری طی سال جاری میلادی رشد ۱۸.۹ درصدی را تجربه کند و امسال ارزش بازار جهانی مراکز داده سنتی نسبت به سال قبل تنها ۴ درصد بیشتر شود.

البته باید توجه داشت مراکز داده سنتی همچنان بیشترین سهم از این بازار را در اختیار دارند و از مجموع درآمد سال ۲۰۱۶ میلادی ۶۳.۸ درصد به این زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد.
 
کد مطلب: 42298
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام