۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹

خدمات پردازش ابری مایکروسافت در نسل جدید اتومبیل‌های BMW

ایتنا - BMW در کنفرانس سالانه Build مایکروسافت از یک اپلیکیشن موبایلی جدید با نام BMW Connected رونمایی کرد.
خدمات پردازش ابری مایکروسافت در نسل جدید اتومبیل‌های BMW


مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد شرکت خودروسازی BMW یکی از مشتریان بزرگ خدمات پردازش ابری آن محسوب می‌شود و این اتفاق در راستای افزایش تمایل مشتریان BMW به استفاده از خدمات اینترنتی و فناوری‌های نوین در نسل جدید اتومبیل‌ها صورت می‌گیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وال استریت ژورنال، همکاری‌های این دو شرکت بزرگ اهمیت فراوان دارد. زیرا شرکت خودروسازی آلمانی تا پیش از این به صورت گسترده خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) را مورد استفاده قرار می‌داد.

«توماس برِنر» مدیر گروه زندگی دیجیتال در شرکت خودروسازی BMW در کنفرانس سالانه Build مایکروسافت از یک اپلیکیشن موبایلی جدید با نام BMW Connected رونمایی کرد که مبتنی بر پلتفرم پردازش ابری Azure مایکروسافت ساخته شده بود.

این ابزار کاربردی که روی دستگاه‌های موبایلی آیفون و آیپد اپل نصب می‌شود، پایگاه داده و خدمات یادگیری ماشینی مایکروسافت را در اختیار گرفته است اطلاعاتی مانند وضعیت ترافیک جاده‌ها، زمان سفر،‌ اطلاع‌رسانی به دوستان و خانواده در مورد زمان رسیدن و ... را در اختیار راننده می‌گذارد.

 

برِنر در این خصوص گفت: «پلتفرم ابری Azure ابزاری را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بتوانیم به خوبی از این زیرساخت استفاده کنیم. این پلتفرم به ما امکان می‌دهد تا بتوانیم به صورت جداگانه به نیاز هر یک از مشتریان خود پاسخ دهیم.»

یکی سخنگویان شرکت آمازون هم در این خصوص توضیح داد که BMW همچنان به عنوان یکی از مشتریان اصلی AWS باقی می‌ماند و البته نوع استفاده آن از خدمات پردازش ابری تغییر کرده است.
 
کد مطلب: 42297
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام