۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴

‌نرم‌افزار اچ.تی.سی برای کاهش مشکلات همراه‌های اندرویدی

ایتنا- به‌تازگی شرکت اچ- تی- سی نرم‌افزاری به نام بوست پلاس را رونمایی کرده است که به گفته مسئولان این شرکت قرار است تا بسیاری از مشکلات همراه‌های اندرویدی را رفع نماید.
‌نرم‌افزار اچ.تی.سی برای کاهش مشکلات همراه‌های اندرویدی


به‌تازگی شرکت اچ.تی.سی نرم‌افزاری به نام بوست پلاس را رونمایی کرده است که به گفته مسئولان این شرکت قرار است تا بسیاری از مشکلات همراه‌های اندرویدی را رفع نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، سیستم عامل اندروید به‌عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل جهان به‌حساب می‌آید ولی تقریبا همگان می‌دانند که مشکلاتی در زمینه ساماندهی و نوسانات کاری در آن وجود دارند که هنوز رفع نشده‌اند.

شرکت اچ.تی.سی به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند در حال تلاش و تقلا برای بهبود شرایط خود در بازار مصرف است و برای این کار تنها به سخت‌افزار بسنده نکرده است.

 

به‌تازگی نرم‌افزار جدیدی توسط این شرکت معرفی شده است که بوست پلاس نام داشته و می‌تواند وضعیت عملکرد همراه‌های اندرویدی را بهینه‌سازی کرده و میزان مشکلات کاری آنها را کاهش بدهد.

این نرم‌افزار برای نسخه‌های بالاتر از اندروید ۵ قابل استفاده خواهد بود و می‌توان آن را به‌صورت رایگان از بازار نرم‌افزاری گوگل دانلود کرد.

شایان ذکر است که به گفته طراحان این برنامه می‌توان انتظار داشت که این نرم‌افزار تفاوت‌های عمده‌ای در عملکرد را نسبت به مواردی مانند نرم‌افزار محبوب کلین مستر از خود ارائه کند و تنها با گذشت زمان می‌توان میزان صحت این ادعاها را ارزیابی نموده و تایید کرد.
 
کد مطلب: 42288
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام