۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۳

‌استقبال ویژه از نخستین نرم‌افزار موبایل نینتندو

ایتنا- نخستین نرم‌افزار شرکت نینتندو برای تلفن‌های همراه توانسته است تا در مدتی بسیار کوتاه 4 میلیون کاربر را به خود جذب کند که این آمار نشان از شروعی خوب برای این نرم‌افزار دارند.
‌استقبال ویژه از نخستین نرم‌افزار موبایل نینتندو


نخستین نرم‌افزار شرکت نینتندو برای تلفن‌های همراه توانسته است تا در مدتی بسیار کوتاه ۴ میلیون کاربر را به خود جذب کند که این آمار نشان از شروعی خوب برای این نرم‌افزار دارند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، نسل جدید کنسول‌های بازی برای شرکت نینتندو به‌ هیچ‌ عنوان خوش‌یمن محسوب نمی‌شود زیرا این شرکت پس از برتری چشمگیر در نسل پیش، در نسل هشتم با اختلافی فاحش نسبت به سونی و مایکروسافت قرار گرفته است.

این وضعیت به حدی شدید است که حتی برخی از افراد کنسول نینتندو Wii U را به‌عنوان یک شکست بزرگ و یک کنسول مرده قلمداد می‌کنند و معتقدند نینتندو باید به فکر طراحی کنسولی جدید برای آینده باشد.

البته شرک نینتندو بیکار ننشسته و برنامه‌هایی برای جبران مافات را در دستور عمل قرار داده است که یکی از این برنامه‌ها، ورود به بازار نرم‌افزارهای تلفن همراه است.

 

نخستین نرم‌افزار این شرکت که Miitomo نام دارد توانسته است در مدتی بسیار کوتاه به رقم ۴ میلیون کاربر دست پیدا کند که این آمار برای این شرکت بسیار راضی کننده به‌حساب می‌آید.

تعداد کاربران فعال روزانه این نرم‌افزار نیز ۱ میلیون نفر است که این امر برابر با درآمدی ۲۸۰ هزار دلاری از خریدهای داخلی برنامه در طول یک هفته است.

به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که نینتندو تمرکز بیشتری را بر روی این بخش گذاشته و به سراغ ارائه نرم‌افزارهای بیشتر برای تلفن‌های همراه هوشمند برود.
 
کد مطلب: 42284
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام