۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶

آموزشگاهی برای تربیت هکر در سازمان جاسوسی دانمارک

ایتنا- سال گذشته وزارت خارجه دانمارک به مدت هفت ماه از طریق ارسال ایمیل‌های پیشینگ مورد حملات هکری قرار گرفت.
آموزشگاهی برای تربیت هکر در سازمان جاسوسی دانمارک


سازمان جاسوسی و اطلاعاتی دولت دانمارک به دنبال استخدام هکرهای توانمند به منظور نفوذ به سیستم‌های امنیتی پیشرفته سایبری دیگر کشورهاست.


به گزارش ایتنا از فارس، نیاز به متخصصان امنیت سایبری در دانمارک چنان گسترده است که سازمان جاسوسی این کشور موسوم به Danish Defense Intelligence Service (DDIS) قصد دارد آموزشگاهی برای تربیت هکر تاسیس کند.

یکی از دلایل این تصمیم حملات هکری گسترده به دانمارک در سال‌های اخیر بوده است. سال گذشته وزارت خارجه دانمارک به مدت هفت ماه از طریق ارسال ایمیل‌های پیشینگ مورد حملات هکری قرار گرفت و در دسامبر گذشته حملات DDoS باعث از دسترس خارج شدن وب‌سایت پارلمان دانمارک شد.

در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ هم یکی از شرکت‌های میزبانی خدمات آی.تی در دانمارک و یکی از مشتریان آن هدف جاسوسی‌های سایبری بوده‌اند.

سازمان جاسوسی دانمارک با انتشار تبلیغات و آگهی‌هایی در روزنامه‌ها و سایت‌ها درصدد استخدام هکر است. این افراد باید از توانایی‌های بالایی در زمینه برنامه‌نویسی، ریاضیات و منطق و ... برخوردار بوده و هیچ‌گونه سابقه جنایی نداشته باشند.

این افراد سپس وارد آموزشگاه هکری سرویس مخفی دولت دانمارک شده و توانایی‌های آنها برای مقابله با حملات سایبری، حفظ امنیت سایبری و هک کردن سیستم‌های مهاجمان افزایش می‌یابد. مدت برگزاری این دوره‌ها که از ماه آگوست آغاز می‌شود چهار و نیم ماه خواهد بود. برخی از افراد شرکت کننده در این دوره‌ها به طور تمام وقت مشغول به کار خواهند شد.
کد مطلب: 42186
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام