کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیروزی مایکروسافت بر گوگل در عرضه مترجم برای iOS

22 فروردين 1395 ساعت 16:38

ایتنا- به‌تازگی شرکت مایکروسافت موفق شده است تا در راه ارائه خدمات ترجمه تلفن همراه از شرکت گوگل پیشی گرفته و کاربران سیستم عامل اپل یعنی iOS را به خود جذب کند.




به‌تازگی شرکت مایکروسافت موفق شده است تا در راه ارائه خدمات ترجمه تلفن همراه از شرکت گوگل پیشی گرفته و کاربران سیستم عامل اپل یعنی iOS را به خود جذب کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، به نظر می‌رسد که دوران رقابت‌های انحصاری در شرکت‌های بزرگ فناوری به پایان رسیده است و بزرگان این رده دریافته‌اند که می‌توانند از پلتفرم‌های رقیب نیز به سود برسند.

در همین راستا نیز شرکت مایکروسافت به‌شدت بر روی نرم‌افزارهای خود بر روی سیستم عامل‌های همراه گوگل و اپل یعنی اندروید و iOS تمرکز داشته است و به نظر می‌رسد که در این راه به موفقیت‌هایی نیز دست یافته است.


در این میان یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌ها در زمینه انجام خدمات ترجمه آنلاین وجود داشته است که اپل به‌عنوان میزبان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های همراه جهان فاقد ساختار مناسب برای انجام این کار است. به همین دلیل شرکت‌های گوگل و مایکروسافت برای عرضه نرم‌افزارهای خود بر روی iOS به رقابت نزدیکی روی آورده‌اند.

در این میان به نظر می‌رسد که مایکروسافت بر حریف خود برتری یافته است زیرا استقبال بیش‌تری از نرم‌افزار ترجمه این شرکت بر روی iOS به‌عمل‌آمده است.

همچنین این شرکت نسخه‌های به‌روزرسانی سیستم مترجم خود را علاوه بر iOS، بر روی اندروید نیز ارائه کرده است. از مزایای مترجم مایکروسافت می‌توان به حجم ۲۵۰ مگابایتی بسته زبان‌های این شرکت اشاره کرد که به‌صورت انتخابی به نرم‌افزار ۶۰ مگابایتی اصلی افزوده خواهند شد.
 


کد مطلب: 42162

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42162/پیروزی-مایکروسافت-گوگل-عرضه-مترجم-ios

ايتنا
  https://www.itna.ir