۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷
سرپرست شرکت مخابرات ایران خبر داد

مخابرات قابلیت پرداخت ٥ هزار میلیارد تومان در سال را دارد

سرمایه‌گذاری ٢٦ هزار میلیارد ریالی در سال 95
ایتنا- مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین دستگاه خدماتی و یکی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور می‌تواند نقش خوبی در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی و کار آفرینی کشور داشته باشد.
مخابرات قابلیت پرداخت ٥ هزار میلیارد تومان در سال را دارد


سرپرست شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت قابلیت پرداخت ٥ هزار میلیارد در سال را دارد.


به گزارش ایتنا از فارس، نشست هم‌اندیشی با شرکت‌های منتخب هلدینگ و سرمایه‌گذاری کشور در نهاد ریاست‌جمهوری با حضور معاون اول و وزرای اقتصاد و صنعت و معدن برگزار شد.

اسدالله دهناد سرپرست شرکت مخابرات ایران در این نشست، اظهار داشت: کمیته ویژه‌ای برای انطباق سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

وی افزود: شرکت مخابرات بعد از خصوصی‌سازی بیش از ٢٠ هزار میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است و قابلیت پرداخت ٥ هزار میلیارد تومان در سال را دارد.

سرپرست شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در سال ۹۵ بالغ بر ٢٦ هزار میلیارد ریال و در ۵ سال آینده ٧٢ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهیم داشت، گفت: اساسی‌ترین راهبرد مخابرات توسعه سرمایه‌گذاری‌های جدید است.

در این جلسه نمایندگان و مدیران شرکت‌های منتخب هلدینگ و سرمایه‌گذاری کشور به بیان دستاوردها، مشکلات و موانع پیش روی خود پرداختند و پیشنهادات و دیدگاه‌هایشان را برای حل مشکلات اقتصادی کشور ارائه کردند.
کد مطلب: 42122
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام