۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶

قابلیت جدید اینستاگرام برای ویدئوهای کاربران

ایتنا - هفته گذشته اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت جدیدش یعنی بارگزاری ویدیو‌های یک دقیقه‌ای که قبلا تنها 15 ثانیه بودند، کاربرانش را سورپرایز کرد.
قابلیت جدید اینستاگرام برای ویدئوهای کاربران


هفته گذشته اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت جدیدش یعنی امکان بارگذاری ویدیو‌های یک دقیقه‌ای که قبلا تنها ۱۵ ثانیه بودند یعنی چهاربرابر بیشتر از قبل، کاربرانش را شگفت‌زده کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، این یک جهش بسیار بزرگ است و در حقیقت از میزان علاقه روزافرون کاربران به تماشای ویدئو حکایت دارد. بنا به اظهار اینستاگرام: «کاربران اینستاگرام به شدت به ویدیو علاقه پیدا کرده‌اند و تعداد بازدیدهای ویدیوها در ظرف شش گذشته تا به حال چهل درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شاید محدودیت پانزده ثانیه‌ای برای نمایش این میزان استقبال کم بوده باشد، اما افزودن آن به یک دقیقه یک، قطعا حرکت انقلابی فوق‌العاده خواهد بود.


برای کاربران این شبکه اجتماعی، محدودیت زمان و حجم ویدئوهای باگذاری شده همیشه می‌تواند یک عامل بازدارنده بشمار آید.
البته برای تازه‌کاران، تیم اینستاگرام در درجه نخست بدنبال بهبود کیفیت ویدئوهای این کاربران است، بیش از آنکه طول و زمان آنها مورد توجه باشد.

به گفته آدیپا بوردولویی یکی از مدیران این شرکت: «ما سریعا متوجه شدیم که بیشتر ویژگی‌هایی که ما در خصوص ویدئوهای کاربران در نظر داربم، عمدتا ناظر به حجم خاصی است و این این وضعیت از سال 2013 که امکان بارگذاری ویدئو را فراهم کردیم وجود داشت. اما اکنون شبکه‌ها و ابزارها و تمایلات کاربران بسیار متفاوت شده است.»

همچنین، در آن زمان تیم اینستاگرام محدودیت حجمی خاصی برای اندازه فایل‌های ویدئویی وضع کرد. این موضوع به ویژه برای دیوایس‌های اندرویدی مشکل‌ساز بود.

اما اکنون و با رفع محدودیت و افزایش زمان ویدئوها،‌ بنظر می‌رسد کاربران کاملا از این گزینه جدید راضی باشند و نرخ تماشای ویئوه هم بیش از پیش افزایش یابد.
 
کد مطلب: 42110
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام