کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینتل دو مدیر ارشد خود در زمینه اینترنت اشیاء را از دست داد

21 فروردين 1395 ساعت 12:31

ایتنا - کمپانی تراشه‌ساز اینتل دو تن از مدیران ارشد خود که رهبران بخش کلیدی تمرکز بر اینترنت اشیا و دستگاه‌های تلفن همراه بودند از دست داد.




کمپانی مشهور تراشه‌ساز اینتل دو تن از مدیران ارشد خود که رهبران بخش کلیدی تمرکز بر اینترنت اشیاء و دستگاه‌های تلفن همراه بودند را از دست داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، اسامی این دو و دلیل ترکشان از اینتل در بیانیه‌ای در یک ایمیل توسط برایان کرزانیچ مدیرعامل این شرکت بصورت عمومی و شفاف توضیح داده شده است.

اولین نفر "داگ دیویس" است که ۳۲ سال برای این شرکت کار کرده و در شرف بازنشستگی در پایان سال بود و اخیرا سرپرستی گروه اینترنت اشیاء را به دست گرفته بود.

دومین مدیر اجرایی که اینتل را ترک می‌کند، "کرک اسکاگن" است و دلیل رفتنش از این کمپانی این است که او به دنبال فرصت حرفه‌ای جدیدی برای خود می‌گردد. او به مدت ۲۴ سال مداوم از زندگی‌اش را در خدمت اینتل سپری کرده بود و اخیرا به عنوان معاون رییس ارشد این شرکت، گروه محاسبات را تشکیل داده بود.


از دست دادن این دو مدیر باسابقه و موثر، قطعا یک اتفاق ناخوشایند برای شرکت اینتل محسوب می‌گردد، و به ویژه بخش اینترنت اشیاء که از عرصه‌ها رقابتی در میان شرکت‌های صاحب‌نام جهان است.

اینتل در حال حاضر به انتظار یافتن مدیر جدیدی برای اسکاگن است.
کرازنیچ ضمن تشکر از خدمات هر دو مدیر برجسته خود اعلام کرد: «هریک از آنها ابزاری موثر برای موفقیت اینتل بودند. احتمالا آنها را از دست دادیم اما امید برای دستاوردهای خوب برایشان داریم.»
 


کد مطلب: 42100

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42100/اینتل-دو-مدیر-ارشد-خود-زمینه-اینترنت-اشیاء-دست

ايتنا
  https://www.itna.ir