۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱

۳ موتورجست‌وجوی بومی به رقابت می‌پردازند

ایتنا- سازمان فناوری اطلاعات ایران از برگزاری مسابقه بین جویشگرهای بومی با هدف حمایت از جویشگر برنده خبر داد.
۳ موتورجست‌وجوی بومی به رقابت می‌پردازند


به گزارش ایتنا از مهر، خسرو سلجوقی عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، از وجود ۳ جویشگر مدعی در کشور که هر کدام خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند خبر داد و گفت: بنا داریم بین جویشگرهای یوز، پارسی جو و سلام، مسابقه برگزار کرده و در نهایت از برندگان حمایت کنیم.


وی با اشاره به تدوین شاخص‌های مسابقه، ‌اظهار داشت: حدود ۷۰ شرکت هم در کشور حضور دارند که هر یک در بخشی از خدمات جویشگر موفق هستند و می‌توانند آن خدمات را با اتصال به جویشگر برگزیده ارائه دهند.

سلجوقی با بیان اینکه کارآفرینان موتور اقتصاد دنیا هستند، گفت: ICT به‌عنوان موتور توسعه می‌تواند کلیه بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی را متحول کند.

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، با اشاره به جذابیت بازار ایران گفت: بازار ما ترکیبی از دو بازار بزرگ است که در عرصه کارآفرینی از عوامل جاذب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

سلجوقی ادامه داد: بازار ۸۰ میلیونی داخل و محوریت در خاورمیانه (هاب منطقه) به‌ویژه نیروی انسانی تحصیل‌کرده و ارزان‌قیمت، از عوامل جذب سرمایه‌گذار و توسعه این بخش هستند.

وی با اشاره به تعداد زیاد دانش‌آموختگان این بخش، خواستار برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی توسط بخش خصوصی و دولتی شد و گفت: در این راستا وزارت ارتباطات، وام ۵۰۰ میلیون تومانی در اختیار یکی از شرکت‌های نظام صنفی رایانه‌ای قرار داده که پس از این، شاهد حرکت خوبی در ایجاد اشتغال و ارزش‌افزوده در کشور خواهیم بود.
کد مطلب: 41977
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
این موتورهای به اصطلاح جستجو فقط در میان سایت های فیلتر نشده جستجو میکنند. در حالی که میلیون ها سایت در اثر اشتباه سیستم فیلترینگ یا تنگ نظری بعضی اشخاص فیلتر شده اند و کاربر اطلاعات مورد نظرش رو فقط در اونجاها پیدا میکنه. تازه این فقط یکی از مشکلات عدیده این به اصطلاح موتورهای جستجو است.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام