۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

فیس‌بوک به پشتیبانی از بلک‌بری پایان می‌دهد

ایتنا – به نظر می‌رسد که سیستم عامل بلک‌بری در پایان راه قرار دارد زیرا پس از واتس‌اپ، فیس‌بوک نیز اعلام کرده است که به پشتیبانی خود از این سیستم عامل ادامه نخواهد داد.
فیس‌بوک به پشتیبانی از بلک‌بری پایان می‌دهد


به نظر می‌رسد که سیستم عامل بلک‌بری در پایان راه قرار دارد زیرا پس از واتس‌اپ، فیس‌بوک نیز اعلام کرده است که به پشتیبانی خود از این سیستم عامل ادامه نخواهد داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، تنها چند سال پیش بود که بلک‌بری به‌عنوان یک سیستم عامل امن، دوست‌داشتنی و نیرومند در میان کاربران تلفن‌های همراه مشهور بود ولی با اوج گرفتن اندروید، این سیستم عامل افول را به معنای واقعی کلمه تجربه کرد.

با توجه به شرایط پیش‌آمده، بسیاری از کاربران از بلک‌بری روی برگرداندند ولی این موضوع تنها به کاربران ختم نشده است و شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزارهای اصلی برای تلفن‌های همراه هوشمند نیز در حال پشت کردن به بلک‌بری هستند.


چندی پیش بود که خبر پایان پشتیبانی نرم‌افزار واتس‌اپ بر روی این پلتفرم به گوش رسید ولی به نظر می‌رسد که این ماجرا ادامه‌دار خواهد بود زیرا به‌تازگی فیس‌بوک نیز اعلام کرده است که نسخه دیگری از نرم‌افزار همراه خود را برای بلک‌بری عرضه نخواهد کرد.

با توجه به مالکیت فیس‌بوک بر واتس‌اپ، این امر چندان عجیب نبوده است ولی با توجه به اهمیت بالای کارکرد این دو نرم‌افزار، به نظر می‌رسد که بلک‌بری باید به‌طورجدی تر به فکر کنار گذاشتن سیستم عامل خود باشد و بر روی دستگاه‌های اندرویدی تمرکز کند.
 
کد مطلب: 41945
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام