۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵

ربات نیم‌وجبی خانه‌تکانی را راحت می‌کند

ایتنا- فروش ربات نظافت‌چی از هفته آینده به قیمت ۱۹۹ دلار آغاز شده و قیمت هر بسته ۱۰ تایی از صفحات آن هم ۸ دلار است.
ربات نیم‌وجبی خانه‌تکانی را راحت می‌کند


ربات کوچک iRobot Braava Jet 240 که توسط شرکت Roomba ساخته شده می‌تواند با سرک کشیدن به تمامی زوایای خانه‌های پر از اسباب و اثاثیه به راحتی آنها را تمیز و مرتب کند.


به گزارش ایتنا از فارس، این ربات که در اصل برای تمیزکردن آشپزخانه‌ها و دستشویی‌ها طراحی شده برای پاک‌سازی محیط‌های کوچک در ابعاد ۹ تا ۱۸ متر مربع مناسب است و البته همین حد از توانایی نیز برای کاهش مشکلات مربوط به خانه‌تکانی شب‌های عید کافی است.

کوچک بودن ابعاد و سرعت عمل مناسب از جمله مزایای ربات مذکور است، اما یکی از محسنات دیگر آن وجود یک صفحه تمیز کننده قابل تعویض در ربات یاد شده است که بعد از تمیزکردن کلیه سطوح قابل شستشو و استفاده مجدد است. برای شستشو هم کافی است صفحه یاد شده را با آب شستشو دهید.

 

شرکت سازنده سه صفحه جداگانه را برای استفاده با این ربات طراحی کرده که یکی از آنها برای غبارگیری، دیگری برای تمیزکاری‌های ساده و سومی برای زدودن ناپاکی‌های مختصر است. دو صفحه اخیر بر خلاف صفحه گردگیری از آب استفاده نمی‌کنند.

نکته جالب این است که برای استفاده از ربات‌های یاد شده احتیاج به هیچ برنامه‌ریزی نیست و تنها با نصب صفحه مناسب تمیزکاری آغاز شده و به پایان می‌رسد.
کد مطلب: 41915
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام