کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نخستین بازی چینی برای پلی‌استیشن ۴

18 اسفند 1394 ساعت 16:17

ایتنا- سال گذشته میلادی بود که کشور چین پس از سال‌ها درها را بر روی بازی‌های کامپیوتری جهانی گشود و پس از تنها یک سال شاهد این هستیم که نخستین بازی کامپیوتری که تمامی فرایند ساخت و عرضه آن توسط چینی‌ها انجام‌شده است، به پلی‌استیشن 4 راه یافته است.




سال گذشته میلادی بود که کشور چین پس از سال‌ها درها را بر روی بازی‌های کامپیوتری جهانی گشود و پس از تنها یک سال شاهد این هستیم که نخستین بازی کامپیوتری که تمامی فرایند ساخت و عرضه آن توسط چینی‌ها انجام‌شده است، به پلی‌استیشن ۴ راه یافته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، اطلاعات اولیه‌ای درباره بازی جدیدی برای کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ عرضه‌شده است که شاید ازنظر ساختار و محتوا در مقابل بازی‌های بزرگ جهان حرفی برای گفتن نداشته باشد ولی در عمل موفق شده است تا به‌اندازه بزرگ‌ترین بازی‌های جهان، توجه رسانه‌ای را به خود جلب کند.

این بازی که Koi نام دارد، دارای ساختار گرافیکی رنگی و جذابی است ولی مکانیزم گیم پلی پیچیده و دشواری را ندارد و بیشتر یک بازی سرگرم کننده و زیبا از نظر بصری به‌حساب می‌آید.

 

این بازی برای عرضه در سال جاری میلادی طراحی نشده است و پس از پایان سال ۲۰۱۶ شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود ولی نسخه‌های پیش‌نمایش آن اینترنت را به تصرف خود درآورده است.

جالب است بدانید که علیرغم سال‌ها ممنوعیت بازی‌های کامپیوتری در این کشور، استودیوهای بازی‌سازی زیادی وجود دارند که به‌صورت کامل آماده رقابت در سطح جهانی هستند و این امر نشان دهنده این است که کشور چین از مدت‌ها پیش برای این بازار برنامه‌ریزی کرده بوده است.
 


کد مطلب: 41770

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41770/نخستین-بازی-چینی-پلی-استیشن-۴

ايتنا
  https://www.itna.ir