کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رمزگذاری اختیاری بر روی تبلت‌های آمازون

17 اسفند 1394 ساعت 17:48

ایتنا- شرکت آمازون اعلام کرده است که با بسته به‌روزرسانی ویژه‌ای که در بهار سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، به مخاطبان اجازه خواهد داد تا تمامی داده‌های تبلت خود را به‌صورت کامل، رمزنگاری کنند.




شرکت آمازون اعلام کرده است که با بسته به‌روزرسانی ویژه‌ای که در بهار سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، به مخاطبان اجازه خواهد داد تا تمامی داده‌های تبلت خود را به‌صورت کامل، رمزنگاری کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، ماجرای اپل و سازمان اف‌بی‌آی موجب ایجاد موجی جدید از رویکردهای متفاوت در رده مدیریت فناوری شده است و به همین دلیل نیز بسیاری از شرکت‌ها به دنبال ایجاد ساختارهای متفاوتی برای محصولات خود افتاده‌اند که آخرین نمونه از این شرکت‌ها، کمپانی آمازون است.

این شرکت که چندی پیش به علت عدم استقبال کاربران خود، سیستم رمزنگاری تبلت‌های این شرکت را در آخرین به‌روزرسانی از دسترس خارج کرده بود، از شرایط پیش آمده اندکی واهمه دارد و به همین دلیل نیز توپ را به زمین کاربران خود فرستاده است.

 

به‌ این‌ ترتیب گفته می‌شود که به‌زودی و در آخرین به‌روزرسانی طراحی شده توسط این شرکت، قرار است تا این قابلیت به‌صورت مجدد به تبلت‌های آمازون بازگردند ولی تنها کاربران هستند که می‌توانند آن‌ را فعال یا غیرفعال کنند.

به‌ این‌ ترتیب می‌توان انتظار داشت که در اوایل بهار سال جاری میلادی (آغاز سال ۱۳۹۵ شمسی) بتوان شاهد عرضه این به‌روزرسانی بود و اگر شما نیز از کاربران تبلت‌های آمازون هستید، بهتر است این قابلیت را مورد استفاده قرار داده و داده‌های خود را در محیطی امن‌تر نگهداری کنید.
 


کد مطلب: 41761

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41761/رمزگذاری-اختیاری-روی-تبلت-های-آمازون

ايتنا
  https://www.itna.ir