۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴

تغییر بی‌سابقه در جستجوی گوگل

دستیابی به نتایج جستجوی شرکت‌ها و افراد مشهور
ایتنا- خدمات جدید گوگل برای صاحبان مشاغل هم در دسترس قرار گرفت.
تغییر بی‌سابقه در جستجوی گوگل


گوگل با ایجاد تغییری بی‌سابقه در جست‌و‌جوگر اینترنتی خود به شرکت‌ها و افراد مشهور امکان داده تا فیدخبری خاصی مشابه با توئیتر را ایجاد کرده و به طور مستقیم مطالبی را در جستجوگر این شرکت وارد کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، ارائه این خدمات از ماه گذشته آغاز شد و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امکان یافتند اطلاعات مربوط به بحث‌های طولانی انتخاباتی خود را به طور مستقیم در نتایج جستجوی مربوط به خود وارد کنند.

این خدمات سپس گسترش یافت تا نامزدها نظرات خود را به طور مستقیم در زمینه کنترل اسلحه و مهاجرت و موضوعات حساس مشابه به این جست‌وجوگر اضافه کنند. کاربران می‌توانند با کلیک کردن بر روی اطلاعات به نمایش درآمده جزئیات بیشتری را در مورد آنها مشاهده کنند یا آنها را با کشیدن و ضربه‌زدن جابجا کنند.

حالا این خدمات برای صاحبان مشاغل هم در دسترس است و شرکت‌های مشهور و افراد شناخته شده مانند بازیگران و ورزشکاران هم می‌توانند از این روش برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد خود به کاربران جست‌وجوگر استفاده کنند.

برخی شرکت‌های تجاری در آمریکا استفاده از این خدمات را آغاز کرده‌اند و با کلیک کردن بر روی اطلاعات به نمایش درآمده از آنها یک صفحه کامل با متن و عکس در مورد کسب و کار آنان نمایش داده می‌شود.

به اشتراک‌گذاری این نوع اطلاعات با دیگر کاربران ممکن است، اما نظردادن یا لایک زدن آنها ممکن نیست. گوگل پیش از این در حال آزمایش خدماتی بدون نام با همین قابلیت بوده که اطلاعات بیشتری از آن در آدرس google.com/posts در دسترس است.
کد مطلب: 41750
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام