۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱

فعال و غیر فعال کردن Google Now On Tap

ایتنا- یکی از قابلیت‌های جدیدترین نسخه‌ اندروید یعنی Marshmallow(نسخه 6 اندروید)، هوشمندتر شدن قابلیت google now به کمک ویژگی Now on Tap است.
فعال و غیر فعال کردن Google Now On Tap


بسیاری، Google Now On Tap را رقیب سرسخت برای منشی هوشمند سیستم‌عامل اپل یعنی Siri می‌دانند. با کمک این قابلیت دستورات کاربران تنها با صدا و به‌سرعت انجام می‌شود. این امکان در سرویس اندروید با کمک دکمه Home قابل استفاده است. بسیاری از کاربران سیستم‌عامل اخیر اندروید شاید چندان با نحوه فعال یا غیرفعال کردن این قابلیت آشنا نباشند.


اگر شما هم از کاربران نسخه ششم اندروید هستید و دوست دارید بدون کوچک‌ترین مشکلی از قابلیت‌های Google Now On Tap استفاده کنید، می‌توانید با انجام چند کار کوچک این قابلیت را در گوشی خود راه‌اندازی کنید یا جلوی کار آن را بگیرید. برای فعال کردن این امکان روی گوشی به بخش تنظیمات دستگاه خود رفته و بعد از آن هم قسمت تنظیمات مربوط به Search & Now را پیدا کنید.

حالا با انتخاب گزینه Now cards وارد تنظیمات اصلی مربوط به Google Now شوید.
گزینه‌ای با عنوان Now on Tap در این بخش وجود دارد که امکان کنترل فعال و غیرفعال کردن Google Now On Tap را به کاربران می‌دهد.

فعال بودن پیش‌فرض Google Now On Tap روی دستگاه‌اندرویدی، کار را برای فراخواندن این قابلیت بسیار ساده می‌کند. چرا که کافی است دکمه Home را نگه دارید تا این برنامه اجرا شود.

پس از آن با انتخاب گزینه‌های بیشتر و سپس تنظیمات می توانید مستقیماً وارد قسمت Now cards بشوید. برای غیرفعال کردن این قابلیت نیز کافی است تمامی این مراحل را طی و بخش Now on Tap را غیر فعال کنید.

منبع: ایران
کد مطلب: 41724
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام