۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱

ایجاد فضای رقابتی در حوزه ارتباطات زیرساخت کشور

ایتنا- خسروی: توجه به کیفیت در کنار توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار قرار دارد.
ایجاد فضای رقابتی در حوزه ارتباطات زیرساخت کشور


محمود خسروی درباره مهم‌ترین اقدام سال ۹۴ شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با تلاش و همت همکاران، نیازهای تمامی مشتریان خود که همان اپراتورهای اصلی کشور هستند را حل کرده‌ایم.


به گزارش ایتنا از ایسنا، خسروی اظهارکرد: در سال ۹۴ ، پروژه تلاش ۲ و پروژه تجمیع را به نتیجه رسانده‌ایم و همچنین شبکه IP و انتقال را به گونه‌ای توسعه داده‌ایم که به حمدالله اپراتورها مشکلی نداشته‌اند.

خسروی با بیان اینکه وضعیت کیفیت ارتباطات روز به روز بهتر می‌شود،‌ افزود یکی از راه‌های افزایش کیفیت، افزایش منابع است.

مدیر‌عامل شرکت ارتباطات زیرساخت بر کاهش وضعیت packet lost (اتلاف بسته) و DELAY (تاخیر) تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی در وضعیت مطلوبی قرارداریم.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه نیازها و توسعه ICT همزمان در حال افزایش هستند، ادامه داد: همزمان با توسعه، افزایش کیفیت خدمات نیز مدنظر شرکت ارتباطات زیرساخت است.

خسروی در خصوص تاثیرات اجرایی شدن برجام بر شبکه‌های زیرساختی و ایجاد رقابت در پروژه‌های بین‌المللی گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در طی سال ۹۴، بر موضوعاتی چون اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های پس از برجام، تاکید داشته‌اند.

وی تصریح کرد:‌ با اجرای برجام هزینه‌ها کاهش می‌یابد، چراکه تحریم، هزینه‌های بالایی را در تجهیزات با تکنولوژی بالا، به ما تحمیل می‌کرد و انشاء الله با اجرایی شدن آن، فضای رقابتی در حوزه زیرساخت ایجاد می‌شود.

خسروی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی گفت: یکی از اهداف برنامه و تاکیدات دکتر واعظی، آن است که شبکه‌هایی داشته باشیم که بومی، محلی و ملی باشد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی اطلاعات هموطنان در جاهای دیگر دنیا و شبکه‌های دیگر، میزبانی می‌شود،‌ افزود:‌ یکی از اهداف ما داشتن شبکه قوی داخلی است تا مردم بتوانند به مبادله اطلاعات مورد نظرشان در شبکه‌های مجازی و گروه‌های خود بپردازند، اگرچه شبکه‌های خارجی از ما جلوتر هستند، اما با حمایت دولت و مردم، این موضوع حل می‌شود.
کد مطلب: 41719
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام