۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۹

تائید رسمی هک استیم توسط ولو

ایتنا- در روزهای جشن کریسمس بود که شبکه عرضه آنلاین بازی استیم با یک هک بسیار جدی روبرو شد و به‌تازگی پس از مدت‌ها، سرانجام این شرکت اطلاعاتی درباره این رخداد منتشر کرده و اعلام کرده است که کدام دسته از کاربران به‌واسطه این هک با آسیب روبرو شده‌اند.
تائید رسمی هک استیم توسط ولو


در روزهای جشن کریسمس بود که شبکه عرضه آنلاین بازی استیم با یک هک بسیار جدی روبرو شد و به‌تازگی پس از مدت‌ها، سرانجام این شرکت اطلاعاتی درباره این رخداد منتشر کرده و اعلام کرده است که کدام دسته از کاربران به‌واسطه این هک با آسیب روبرو شده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، رخنه بسیار مشهور شبکه استیم که موجب شده بود تا حساب‌های کاربری کاربران این شبکه توسط هکرها مورد استفاده قرار بگیرد، سرانجام توسط شرکت ولو مورد تائید قرار گرفته است.

به‌تازگی شرکت ولو (Valve) به‌صورت رسمی اعلام کرده است که کاربران این شرکت در معرض چه خطری قرار داشته‌اند و این رخنه امنیتی در چه زمانی به این شبکه راه یافته است.

 

شرکت ولو پس از گذشت مدت‌زمان نسبتا طولانی از وقوع این مشکل، سرانجام به سراغ شفاف‌سازی در سطح عمومی رفته است و در یک بیانیه رسمی این موضوع را تائید کرده است ولی علیرغم تمامی این اقدام‌ها، هنوز به‌صورت مستقیم به کاربران خود دراین‌باره ارتباط برقرار نکرده است.

در این بیانیه این متن آمده است: «اگر در بازه زمانی بین ۱۱ و ۵۰ دقیقه شب ۲۴ دسامبر (به‌وقت ایالات متحده آمریکا) تا ۱:۳۰ بعدازظهر روز ۲۵ دسامبر به‌حساب کاربری استیم خود متصل شده باشید، احتمال هک شدن حساب کاربری شما وجود دارد ولی در صورت عدم استفاده از حساب خود در آن دوران نیازی به نگران بودن نخواهد بود.»

با این‌ وجود این شرکت هنوز اعلام نکرده است که این خطر به‌صورت کلی رفع شده است یا اینکه هنوز کاربران این شبکه در معرض این رخنه قرار دارند.
 
کد مطلب: 41711
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام