۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

نسل جدید کارت‌های اس‌دی با سرعت ۹۰ مگابایت بر ثانیه

ایتنا- نسل جدیدی از کارت‌های اس‌دی در راه هستند که می‌توانند ویدیوهای 360 درجه، سه‌بعدی و حتی دارای کیفیت 8K را با سرعت 90 مگابایت بر ثانیه به نمایش دربیاورند.
نسل جدید کارت‌های اس‌دی با سرعت ۹۰ مگابایت بر ثانیه


نسل جدیدی از کارت‌های اس‌دی در راه هستند که می‌توانند ویدیوهای ۳۶۰ درجه، سه‌بعدی و حتی دارای کیفیت 8K را با سرعت ۹۰ مگابایت بر ثانیه به نمایش دربیاورند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، ظاهرا به‌زودی باید به فکر تغییر کارت‌های حافظه امروزی بود زیرا نسل جدیدی از کارت‌های اس‌دی در راه است که می‌تواند امکانات بسیار ویژه‌ای را برای کاربران خود به همراه بیاورد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که نسل بعدی ازنظر سرعت به‌هیچ‌عنوان با نسل فعلی قابل مقایسه نباشند زیرا سرعت آنها به ۹۰ مگابایت بر ثانیه افزایش خواهد یافت.

 

از قابلیت‌های ویژه‌ای که در نسل آینده شاهد آن خواهیم بود می‌توان به امکان حمل و پخش فایل‌های تصویری ۳۶۰ درجه، سه‌بعدی و تصاویر دارای کیفیت 8K اشاره کرد.

این نسل جدید در حقیقت نسخه ۵.۰ این کارت‌ها خواهد بود و معماری بسیار بهتری نسبت به نسل فعلی خواهد داشت. شایان‌ذکر است که نسل فعلی کارت‌های اس‌دی تنها قادر به پشتیبانی از فایل‌های تصویری دارای کیفیت 4K هستند.

وضعیت هر یک از بلوک‌های حافظه در این کارت‌ها نیز تغییر پیدا کرده و به ۵۱۲ مگابایت افزایش یافته است که این امر هم موجب افزایش سرعت و هم موجب بهبود امکان ذخیره‌سازی فایل‌ها بر روی این کارت‌ها خواهد شد.
 
کد مطلب: 41708
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام