۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷

تبدیل ابزار پخش آنلاین به شبکه اجتماعی ویدئویی

ایتنا- برنامه همراه Meerkat که برای پخش آنلاین ویدئو به کار می‌رود حالا به یک شبکه اجتماعی ویدئویی مبدل شده تا بتواند با رقبا رقابت کند.
تبدیل ابزار پخش آنلاین به شبکه اجتماعی ویدئویی


 Meerkat سال گذشته برای کمک به کاربرانی راه‌اندازی شد که دوست داشتند در سایت‌ها و خدمات مختلف آنلاین به قابلیت پخش زنده ویدئویی دسترسی داشته باشند، اما پس از بلوکه شدن این سرویس توسط توئیتر و راه‌اندازی Periscope برای رقابت با آن فضای تنفس برای Meerkat کمتر شد.


به گزارش ایتنا از فارس،پس از آنکه فیس‌بوک هم دست به اقدام مشابهی زد و سرویس پخش ویدئوی خود را راه‌اندازی کرد، Meerkat تصمیم گرفت شیوه رقابت را تغییر دهد و به جای ارائه خدمات پخش ویدئویی مجزا یک شبکه اجتماعی ویدئویی راه‌اندازی کند تا همگان با استفاده از آن قادر به نمایش و پخش ویدئوهای زنده باشند.

هنوز دقیقا مشخص نیست این شبکه آنلاین پخش ویدئو چگونه عمل خواهد کرد ولی به نظر می‌رسد Meerkat جدید مشابه با برنامه‌هایی مانند Skype و Google Hangouts باشد که برای پخش ویدئو کنفرانس به کار می‌روند. این برنامه‌ها برای گپ‌زدن با دوستان و نه کل مردم جهان به کار می‌روند. اما Meerkat پوششی جهانی خواهد داشت.

مشکل اصلی یک شبکه اجتماعی ویدئویی این است که نمی‌توان از کاربران انتظار داشت دائما در حال پخش تصاویر ویدئویی زنده از خود و محیط اطراف باشند، اما به هر حال این تجربه جدیدی است که موفقیت آن می‌تواند زمینه را برای راه‌اندازی خدمات مشابه هموار کند.
کد مطلب: 41697
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام