۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳

حمله هکرهای داعشی به گوگل ناکام ماند

ایتنا- CCA: ما وعده داده‌ایم که گوگل را هک کنیم و این اتفاق همان‌طور که از ما انتظار دارند، خواهد افتاد.
حمله هکرهای داعشی به گوگل ناکام ماند


هکرهای داعشی به یک گوگل اشتباهی حمله کردند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، هکرهای کامپیوتری ساده‌انگار داعشی گمان می‌کردند می‌توانند به سایت گوگل حمله و آن را متوقف کنند، در حالی که آنها در حقیقت به سایتی با نام مشابه در هند نفوذ کرده بودند.

این گروه تروریستی تشنه به خون اوایل هفته گذشته در کانال تلگرامی خود رجزخوانی می‌کردند که به موتور جست‌وجوی قدرتمند گوگل دسترسی پیدا کرده و آن را هک کرده‌اند، اما آنها در واقع به سایت کمتر شناخته‌شده AddGoogleOnline که به نام شخصی به اسم گاندانی (Gandani) ثبت شده است و در هند وجود دارد حمله کرده بودند.

این گروه که خود را ارتش سایبری خلافت (Cyber Caliphate Army) موسوم به CCA می‌خواند و بخشی از فناوری تروریست‌هاست، اعلام می‌کرد: ما وعده داده‌ایم که گوگل را هک کنیم و این اتفاق همان‌طور که از ما انتظار دارند، خواهد افتاد.

روزی که این حمله سایبری اتفاق افتاد، روی سایت هک‌شده، آهنگ داعشی به زبان فرانسه نواخته می‌شد، آرمی از هکرها نمایش داده شده و در پیغامی که روی صفحه ظاهر می‌شد، اعلام می‌کرد: این سایت توسط CCA هک شده است.

این گروه همچنین لیستی از ۳۵ وب سایت انگلیسی که مورد حمله قرار گرفته بودند منتشر کرد، در حالی که اعلام می‌کرد این حمله‌ها انتقامی است که به خاطر خون جنید حسین -هکر داعشی متولد انگلیس- گرفته می‌شود.
کد مطلب: 41693
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام