کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروش عینک واقعیت مجازی مقوایی توسط گوگل

12 اسفند 1394 ساعت 16:31

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی عینک واقعیت مجازی مقوایی ویژه‌ای که پیش‌ازاین نقشه آن را ارائه کرده بود را به‌صورت آماده در بازارهای آنلاین به فروش می‌رساند.




شرکت گوگل به‌تازگی عینک واقعیت مجازی مقوایی ویژه‌ای که پیش‌ازاین نقشه آن را ارائه کرده بود را به‌صورت آماده در بازارهای آنلاین به فروش می‌رساند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بسیاری از ما به عینک‌های واقعیت مجازی علاقه‌مند هستیم ولی وقتی بحث هزینه‌های این دستگاه به میان می‌آید، بسیاری از افراد از خرید آن صرف‌نظر می‌کنند.

به‌ این‌ ترتیب به نظر می‌رسد که راهکارهایی مانند عینک واقعیت مجازی مقوایی که توسط گوگل معرفی شده است را می‌توان به‌عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده از این فناوری در نظر گرفت.

 

یکی از مشکلاتی که این عینک مقوایی به همراه داشت این بود که برخی از قطعات آن مانند لنزهای مورد نیاز برای بخش چشمان، به‌سختی در بازار یافت می‌شوند.

حال به‌تازگی گوگل این مشکل را نیز حل کرده است و این عینک‌های مقوایی را به‌صورت آماده در بازارهای آنلاین به فروش می‌رساند.

این عینک‌های مقوایی با قیمت ۱۵ دلار برای یک عدد ۲۵ دلار برای یک جفت به فروش می‌رسند و تنها باید تلفن همراه خود را در آن قرار داده و از محتوای واقعیت مجازی بهره‌مند شوید.
 


کد مطلب: 41634

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41634/فروش-عینک-واقعیت-مجازی-مقوایی-توسط-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir