۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹

احتمال حل مشکل حذف مکرر ویدئوها از یوتیوب به علت نقض کپی‌رایت

ایتنا- حذف مکرر ویدئوها به علت نقض کپی‌رایت به درآمد یوتیوب از محل تبلیغات لطمه زده است.
احتمال حل مشکل حذف مکرر ویدئوها از یوتیوب به علت نقض کپی‌رایت


با افزایش موارد حذف فایل‌های ویدئویی از یوتیوب به علت شکایت دیگر کاربران به علت نقض کپی‌رایت و اعتراض کاربران به این مسئله مدیران یوتیوب قصد دارند برای حل این مشکل تصمیمی تازه اتخاذ کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، بسیاری از کاربران معتقدند که در حذف ویدئوها به بهانه نقض کپی‌رایت زیاده‌روی می‌شود و برخی از این روش برای پاک کردن ویدئوهایی که به هر علت با آنها مخالف هستند سوءاستفاده می‌کنند.

حال یوتیوب برای اینکه نظارت دقیق‌تری بر این مساله صورت دهد گروه کاری جدیدی را تاسیس کرده تا موارد حذف اشتباهی ویدئوها به علت نقض کپی‌رایت را به حداقل برساند.

برخی شرکت‌ها و تولیدکنندگان محتوا یوتیوب را تهدید کرده‌اند در صورت تداوم این روند و حذف ویدئوهایشان به بهانه نقض کپی‌رایت استفاده از خدمات این سایت را متوقف خواهند کرد.

یوتیوب تا به حال از سیستمی خودکار موسوم به Content ID برای نظارت بر نقض کپی‌رایت در این سایت استفاده می‌کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد این سیستم خودکار دارای اشتباهات و خطاهای بسیاری است و لذا مدیران یوتیوب قصد دارند برای کاهش موارد خطا از کمک نیروهای انسانی بهره بگیرند.

حذف مکرر ویدئوها به علت نقض کپی‌رایت به درآمد یوتیوب از محل تبلیغات هم لطمه زده و آن را کاهش می‌دهد و این هم یکی از انگیزه‌های مدیران این سایت برای حل مشکل یاد شده است.
کد مطلب: 41625
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام