۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷

بروز خطای جدید برای کاربران اوراکل

ایتنا - استفاده از محیط مجازی برای اجرای اوراکل، ممکن است خطای در محاسبه، و نیز اختلال در اجرا را به همراه داشته باشد.
بروز خطای جدید برای کاربران اوراکل


کاربران بانک اطلاعاتی اوراکل که در دستگاه خود، محیط‌های مجازی ایجاد کرده و نرم‌افزارهای خود را در آن اجرا می‌کنند، ممکن است با پیغام خطا روبرو شوند. این خطا بدلیل نقض لایسنس نرم‌افزاری اوراکل خواهد بود و می‌تواند جریمه بدنبال داشته باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، یکی از مدیران در این خصوص اظهار کرده که اوراکل لزوما بروز این خطا را بدلیل نقض عمدی لایسنس نرم‌افزاری از سوی کاربران نمی‌داند.
مشکل از آنجا بروز می‌کند که مجوز نرم‌افزار اوراکل در رابطه با استفاده آن در محیط‌های مجازی، محدودیت‌هایی دارد، هر چند این محدودیت‌ها دارای ابهامات زیادی است.

گفتنی است استفاده از محیط مجازی برای اجرای اوراکل، ممکن است خطای در محاسبه، و نیز اختلال در اجرا را به همراه داشته باشد.


مطابق این گزارش، اخیرا میزان شکایت‌ها از برنامه حسابرسی شرکت‌های نرم‌افزاری نسبت به وضعیت مجوز نرم‌افزاری کاربران افزایش یافته است، چرا که گاه نرم‌افزاری که به تازگی خریداری شده، در هنگام اجرا دچار اختلال می‌شود. شایان ذکر است در این زمینه، شرکت اوراکل گاه هدف خشم کاربران نیز قرار گرفته است،‌ با وجودی که اوضاع برای مایکروسافت و SAP نسبتا طبیعی بوده است.

به نظر کارشناسان، مشکل اصلی به نحوه مجازی‌سازی اوراکل برمی‌گردد که گاه با دیگر نرم‌افزارهای مجازی‌سازی متفاوت است. به گفته اوراکل، این مشکل حل خواهد شد.
  
کد مطلب: 41591
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام