۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳

احتمال آشتی قریب‌الوقوع وزارت ارتباطات و مخابرات

ایتنا- پس از دو سال و نیم اکنون مذاکرات اخیر بین مخابرات و وزارت ارتباطات در جهت بهبود روابط جریان یافته است.
احتمال آشتی قریب‌الوقوع وزارت ارتباطات و مخابرات


وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران از ابتدای دولت یازدهم درگیر اختلافات مدیریتی هستند، اما به تازگی شنیده‌ها از تبادل لیست‌های مدیریتی بین مدیران مخابرات و وزارت ارتباطات در جهت بهبود روابط و احتمال آشتی قریب‌الوقوع حکایت دارد.


به گزارش ایتنا از فارس، مراوداتی در سطح مدیران وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات در جریان است که از احتمال قریب‌الوقوع آشتی میان آنها خبر می‌دهد.

وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران از ابتدای دولت یازدهم درگیر اختلافات مدیریتی هستند و این موضوع حتی بقای شرکت مخابرات و صنعت مخابرات کشور را به مخاطره انداخته است.

از هیات مدیره ۵ نفره شرکت خصوصی مخابرات ایران یک عضو به نمایندگی از ۲۰ درصد سهم سهام عدالت و یک عضو به نمایندگی از ۲۰ درصد سهام دولت جمهوری اسلامی، اعضای دولتی را تشکیل می‌دهند. اما وزارت ارتباطات در دولت یازدهم فراتر از قانون تجارت معتقد است دو عضو دولتی باید در کنار ۳ عضو خصوصی که ۵۰ سهم + ۱ را در اختیار دارند در اداره این شرکت موثر باشند.

از این رو اختلافاتی در تصمیم‌گیری بین ۲ عضو دولتی و ۳ عضو خصوصی و عزل و نصب مدیر‌عامل شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است.

اما پس از ۲ سال و نیم اکنون مذاکرات اخیر بین این دو نهاد در جهت بهبود روابط جریان یافته است.

شنیده‌ها از تبادل لیست‌های مدیریتی بین مدیران مخابرات و وزارت ارتباطات دلالت دارد تا به راه حل مشترکی برای پایان دادن به اختلاف بر سر مدیریت شرکت مخابرات ایران ختم شود.
کد مطلب: 41551
نام شما
آدرس ايميل شما