۰
plusresetminus
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷

آیپد بعدی اپل یک نسخه 9.7 اینچی از آیپد پرو خواهد بود

ایتنا- اپل خبر از نسخه 9.7 اینچی آیپد پرو می‌دهد.
آیپد بعدی اپل یک نسخه 9.7 اینچی از آیپد پرو خواهد بود


طبق شایعات و تصاویر شماتیک درز کرده آی‌پد جدید قرار بود با مشخصاتی شبیه به آیپد پرو مثل پردازنده Apple A9X و چهار بلندگو عرضه شود اما حالا گفته می‌شود این تبلت در واقع نه آیپد ایر ۳ و بلکه نسخه‌ای ۹.۷ اینچی از آیپد پرو خواهد بود.


آی‌پد پرو در حال حاضر با اندازه صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچ و با قیمتی گزاف عرضه می‌شود اما شاید نسخه ۹.۷ اینچی آن برای خریداران معمولی نیز دست‌یافتنی باشد.

مشخص نیست که اپل قصد دارد چه نامی را برای این تبلت انتخاب کند (شاید آیپد پرو مینی؟!) اما گفته می‌شود همان‌طور که iPhone 5se با همان مشخصات فنی iPhone 6s اما ابعاد کوچک‌تر عرضه می‌شود آیپد جدید نیز از همان پردازنده فوق قدرتمند A9X، چهار بلندگو و ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه پشتیبانی از قلم Apple Pencil عرضه شود.

این تبلت همچنین مانند سرفیس مایکروسافت از یک کیبورد مغناطیسی بهره‌مند بوده در همان رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. همچنین خبری از نسخه ۶۴ گیگابایتی نیز نبوده و این تبلت در سه مدل ۳۲ گیگابایتی وای‌فای تنها، ۱۲۸ گیگابایتی وای‌فای تنها و ۱۲۸ گیگابایتی وای‌فای + ۴G عرضه خواهد شد.

قیمت این مدل هم ظاهراً نزدیک به چیزی خواهد بود که آیپد ایر ۳ در صورت عرضه قیمت‌گذاری می‌شد و قرار است بسیار ارزان‌تر از قیمت ۸۰۰ تا ۱۰۸۰ دلاری آیپد پرو باشد.

منبع: فارنت
کد مطلب: 41521
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام