۰
plusresetminus
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴

گوگل به ایجاد خسارت در جریان نصب کابل‌های فیبرنوری تگزاس متهم شد

ایتنا- گوگل در آوریل سال ۲۰۱۳ از برنامه خود برای ارائه خدمات فیبرنوری فوق سریع در نقاط مختلف آمریکا و از جمله آستین تگزاس خبر داد.
گوگل به ایجاد خسارت در جریان نصب کابل‌های فیبرنوری تگزاس متهم شد


نصب کابل‌های فیبرنوری در آستین تگزاس اگر چه اینترنت فوق سریع را برای مردم این بخش از آمریکا به ارمغان آورده، اما در عین حال خسارات و اختلال‌هایی را هم به وجود آورده که موجب نارضایتی مردم شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، همزمان با نصب این کابل‌های فیبرنوری تعدادی از ساکنان محلی به شدت به گوگل اعتراض کرده و اظهار داشتند که گوگل با بی‌توجهی‌های خود به آنها خسارت‌زده است.

از جمله ساکنان Lambs Lane در جنوب شرقی آستین مدعی شدند که گوگل و پیمانکارانش لاشه‌های ساختمانی را بعد از پایان فعالیت در محل باقی گذارده‌اند.

این لاشه‌های ساختمانی مسیرهای زه‌کشی شده برای جریان یافتن آب را مسدود کرده‌اند و در نتیجه با ریزش باران سیل در منطقه جاری شده است.

ساکنان محلی می‌گویند در اکتبر سال گذشته حجم زیادی آب به سمت منازل آنها جاری شده و موجب خرابی متعلقات آنها شده است.

این افراد به علت آسیب‌های وارده از گوگل شکایت کرده و خواستار پرداخت خسارت نقدی شده‌اند. تاکنون مجموعا ۲۵۴ شکایت به همین علت از گوگل مطرح شده است.

گوگل در آوریل سال ۲۰۱۳ از برنامه خود برای ارائه خدمات فیبرنوری فوق سریع در نقاط مختلف آمریکا و از جمله آستین تگزاس خبر داد.

با استفاده از این خدمات بارگذاری یک برنامه تلویزیونی در سه ثانیه و بارگذاری یک فیلم سینمایی با کیفیت بالا در ۳۶ ثانیه ممکن می‌شود.
کد مطلب: 41482
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام