۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲

قابلیت‌های گلکسی S7 که آیفون ندارد

ایتنا- سامسونگ به جدیدترین مدل ارائه‌شده گوشی‌های هوشمند خود، قابلیت‌هایی را اضافه کرده که آیفون از آنها بی‌بهره است.
قابلیت‌های گلکسی S7 که آیفون ندارد


سامسونگ به طور رسمی گلکسی S7 و گلکسی S7 EDGE را در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی کرد و این گوشی هوشمند قابلیت‌هایی دارد که آیفون در حال حاضر ندارد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، در این گزارش به کارهایی که گلکسی S7 می‌تواند انجام دهد اما آیفون نمی‌تواند، پرداخته شده است.

در برابر آب مقاوم است
البته شرکت اپل لایه‌ای را به آیفون 6S برای مقاومت در برابر آب اضافه کرده است، اما نمی‌توان به طور کامل اطمینان حاصل کرد که آیفون در آب غوطه‌ور شود و سالم بماند.


از طرف دیگر، سامسونگ ادعا کرده است که گلکسی S7 ضدآب است و اگر بخواهیم دقیق باشیم، می‌توان گفت رتبه‌بندی گلکسی S7در میزان مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب، 68 است و این بدان معناست که این گوشی هوشمند می‌تواند به مدت حدود 30 دقیقه در عمقی بیش از یک متر در آب باقی بماند.

بسیار سریع شارژ می‌شود
گلکسی S7 با استفاده از USB میکرو، قابلیت شارژ بسیار سریع دارد. البته هنوز نمی‌توان اطمینان حاصل کرد که گلکسی S7 چقدر سریع شارژ می‌شود، اما حتی اگر مدت زمان شارژ آن، به اندازه گلکسی S6 یعنی دو ساعت باشد، بسیار خوب است.


از طرف دیگر آیفون 6s Plus، حدود سه ساعت زمان برای شارژ صرف می‌کند.

اما منفعت اصلی شارژ سریع این است که گلکسی S7 در مدت زمان کوتاهی به میزان زیادی شارژ می‌شود. درواقع این گوشی هوشمند در زمان 30 دقیقه شارژ شدن، به 60 درصد عمر باتری رسیده است.

می‌تواند بی‌سیم شارژ شود
در حقیقت، این گوشی هوشمند می‌تواند به صورت بی‌سیم به سرعت شارژ شود. سامسونگ مدعی شده است که شارژ بی‌سیم سریع آن، سریع‌تر از شارژ‌های سیمی معمولی عمل می‌کند.


البته شارژهای سیمی سریع هنوز هم سریع‌تر هستند، اما شارژ بی‌سیم قابلیت خوبی است. شما می‌توانید گوشی همراه خود را بر روی محل شارژ قرار دهید و بدون اینکه در طول روز نگران آن شوید، شاهد افزایش شارژ باشید و راه مناسبی است که مطمئن باشید در طول همواره گوشی شما باتری خواهد داشت.

دوربین بهتری دارد
قابلیت تمرکز خودکار (auto-focus) دوربین گلکسی S7 سریع‌تر از دوربین آیفون 6S است.


همچنین دوربین گلکسی S۷ در تاریکی تصاویر بهتری نسبت به دوربین آیفون می‌گیرد.


می‌توانید حافظه‌اش را با کارت حافظه microSD بیفزایید
سامسونگ یک شکاف برای کارت حافظه microSD در گلکسی S7 قرار داده است. این شکاف در محل قرار گرفتن سیم‌کارت جاگذاری شده و به شما این امکان افزایش حافظه تا 200 گیگابایت را می‌دهد.


باتری بزرگتری دارد
گلکسی S7، یک باتری 3000 میلی‌آمپر بر ساعتی و گلکسی S7 EDGE باتری 3600 میلی‌آمپر بر ساعتی دارد.


برای مقایسه باید گفت آیفون 6S باتری 1715 میلی‌آمپر بر ساعتی و آیفون 6s Plus، باتری 2750 میلی‌آمپر بر ساعتی دارد.

البته عمر باتری‌ گوشی‌های هوشمند گلکسی S7 هنوز آزمایش نشده است، اما با توجه به اینکه از باتری‌های آیفون بزرگتر هستند، احتمالا بیشتر از آیفون‌ها دوام می‌آورند.

یک صفحه «همیشه روشن» دارد
صفحه همیشه روشن گوشی‌های گلکسی S7 به شما این امکان را می‌دهد از اطلاعاتی مثل تاریخ، زمان و نوتیفیکیشن‌های خود بدون اینکه نیازی به روشن کردن کامل گوشی‌تان باشد، آگاه شوید.


در حالی که در گوشی‌های آیفون، شما باید صفحه گوشی را روشن کنید که زمان و نوتیفیکیشن‌ و اطلاعات این چنینی را ببینید.

ویژگی‌هایی که صفحه نمایش منحنی دارد
شما می‌توانید به اپلیکیشن‌های مورد علاقه، مخاطبین و اخبار و حتی میان‌برهایی برای کارهایی مثل نوشتن پیام‌های متنی از طریق لبه‌ی صفحه نمایش منحنی گلکسی S7 EDGE دسترسی پیدا کنید.

 
 
کد مطلب: 41478
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام