۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸

افزایش تمرکز بر فناوری‌های پوشیدنی در مدیا تک

ایتنا- شرکت مدیاتک به‌تازگی با عرضه محصولات سری MT2511 به‌صورت رسمی جهت بهبود عملکرد خود در بازار فناوری‌های پوشیدنی تلاش کرده است.
افزایش تمرکز بر فناوری‌های پوشیدنی در مدیا تک


شرکت مدیاتک به‌تازگی با عرضه محصولات سری MT2511 به‌صورت رسمی جهت بهبود عملکرد خود در بازار فناوری‌های پوشیدنی تلاش کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی digitimes، فناوری‌های پوشیدنی و به‌خصوص مچ‌بندهای هوشمند و ردیاب‌های سلامتی، بسیاری از شرکت‌های سخت‌افزاری را مجذوب خود کرده‌اند و به همین جهت نیز شرکت‌های متعددی به رقابت در این زمینه وارد شده‌اند.

به‌تازگی شرکت مدیاتک محصولی جدید در این رده را طراحی و معرفی کرده است که MT2511 نام دارد و به صورت تخصصی برای مچ‌بندهای هوشمند و دستگاه‌های ردیاب سلامتی طراحی شده است.

 

این مدل دارای مصرف بسیار اندکی است و تنها ۰.۶ mA انرژی را به خود اختصاص می‌دهد و به همین دلیل نیز برای این دسته از دستگاه‌ها بسیار مناسب خواهد بود.

این پردازنده به رم داخلی ۴ کیلوبایتی از نوع SRAM مجهز است تا عملکرد کلی آن را بهبود بخشد. به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که این پردازنده بتواند اندازه‌گیری ضربان قلب را با کمترین میزان ممکن انرژی مصرفی انجام داده و نتایج را در قالب خروجی‌های ال‌ای‌دی به کاربران عرضه کند.
 
کد مطلب: 41473
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام