۰
plusresetminus
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹

فناوری شارژ سریع باتری در یک ربع

ایتنا- شرکت اوپو به‌تازگی سیستم ویژه‌ای برای تلفن‌های همراه هوشمند معرفی کرده است که دارای قابلیت منحصربه‌فرد شارژ سریع در مدت‌زمان تنها 15 دقیقه است.
فناوری شارژ سریع باتری در یک ربع


شرکت اوپو به‌تازگی سیستم ویژه‌ای برای تلفن‌های همراه هوشمند معرفی کرده است که دارای قابلیت منحصربه‌فرد شارژ سریع در مدت‌ زمان تنها ۱۵ دقیقه است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت اوپو در میان بسیار از کاربران تلفن همراه در سراسر جهان به‌عنوان یک گزینه اصلی محسوب نمی‌شود ولی این شرکت خدمات بسیار ویژه‌ای را برای تلفن‌های خود عرضه کرده است که می‌تواند برای بسیاری جذاب باشد.

جدیدترین امکانات ارائه شده توسط این شرکت را می‌توان قابلیت شارژ سریع ۱۵ دقیقه‌ای دانست که در کنگره موبایل بارسلونا معرفی شده است.

 

در آزمایش انجام شده توسط این شرکت در این کنگره، یک باتری کاملا خالی با ظرفیت ۲۵۰۰ آمپر ساعت توسط این فناوری ویژه در مدت‌زمان ۱۵ دقیقه به شارژ صد درصد رسید.

برای این کار از رابط سیم یواس‌بی تایپ C استفاده شد. برای مقایسه باید بدانید که بهترین مدل شارژ سریع موجود در بازار فعلی تلفن‌های همراه دارای قابلیت شارژ ۸۰ درصدی باتری در ۳۵ دقیقه است.

انتظار می‌رسد که به‌زودی این شرکت تلفن‌های همراه خود را که به این فناوری مجهز هستند معرفی کرده و آن‌ها را روانه بازار مصرف نماید که به‌صورت بدیهی مشتریان بسیاری را به خود جذب خواهد نمود.
 
کد مطلب: 41466
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام