۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۲

قیمت هدست واقعیت مجازی اچ.تی.سی مشخص شد

ایتنا- یکی از جذابیت‌های هدست اچ.تی.سی اجرای بازی‌های ویدئویی و مشاهده فیلم‌ها به طور سه بعدی می‌باشد.
قیمت هدست واقعیت مجازی اچ.تی.سی مشخص شد


قیمت هدست واقعیت مجازی شرکت اچ.تی.سی که قرار است در اوایل ماه آوریل یعنی ابتدای بهار روانه بازار شود، 799 دلار خواهد بود که نسبتا بالا محسوب می‌شود.


به گزارش ایتنا از فارس، قیمت هددست واقعیت افزوده Oculus Rift برابر با 599 دلار بوده و به نظر می‌رسد امکانات گسترده‌تر Vive VR عامل این قیمت‌گذاری بالاتر باشد.

علاقمندان می‌توانند پیش خرید Vive VR را از 29 فوریه امسال آغاز کنند. البته برای استفاده از این هدست، کاربران نیازمند رایانه‌ای شخصی و مجهز به ویندوز 10 هستند که از پردازنده گرافیکی Nvidia 970 یا AMD 290 یا بهتر از این دو مدل برخوردار باشد.

 

اگر در حال حاضر مالک چنین رایانه شخصی نیستید چاره‌ای ندارید تا برای خرید آن حداقل 900 دلار کنار بگذارید تا بتوانید از هدست Vive VR استفاده کنید.

یکی از مزایای این هدست آن است که شما در زمان استفاده از آن مجبور نیستید تنها در یک نقطه ثابت بایستید و می‌توانید با استفاده از سیستم تابش اشعه لیزر آن در نقاط مختلف یک اتاق گردش کنید.

از جمله اجزای این هدست می‌توان به یک نمایشگر بزرگ در برابر سر، دو سیستم کنترل، دو ایستگاه اصلی، گوشی متصل شونده به امواج رادیویی و رابط کاربری ویژه اشاره کرد.
کد مطلب: 41428
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام