۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸

فیس‌بوک هم دنباله‌روی اینستاگرام شد

ایتنا- بدانید و آگاه باشید که اگر هنوز هم فیس‌بوک از شبکه‌های محبوبتان است، قابلیت جذاب و ویژه‌ای به آن اضافه شده است!
فیس‌بوک هم دنباله‌روی اینستاگرام شد


آخرین نسخه آپدیت‌شده فیس‌بوک مسنجر که از وارد شدن با چند حساب پشتیبانی می‌کند، سرانجام رسید.


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از مدرن‌ریدرز، آپدیت جدید برای کاربرانی که چند حساب فیس بوک دارند این امکان را فراهم می‌سازد که از دستگاه‌های مشترک به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند، در حالی که پیام‌ها و فعالیت‌هایشان همچنان خصوصی باقی می‌ماند.

اینستاگرام هم اخیرا در آخرین آپدیت خود در اقدامی مشابه برای کسانی که چند حساب داشتند این امکان را فراهم کرده بود و به نظر می‌رسد فیس‌بوک مسنجر هم از همین قاعده پیروی می‌کند.

با توجه به اینکه این روزها دستگاه‌های زیادی به هم متصل می‌شوند، پشتیبانی از چندحسابی‌ها به نوعی اجبار بدل شده است، به خصوص برای خانواده‌ها.

با فعال شدن این ویژگی چندحسابی در فیس‌بوک مسنجر، برای تغییر از یک حساب فیس‌بوک به حسابی دیگر، نیازی نیست از اولین حساب خارج شده تا به حساب دوم وارد شوید.

با اجرایی شدن این آپدیت برای فیس‌بوک مسنجر، فعال کردن این ویژگی با اضافه کردن حساب در فهرست تنظمیات به سادگی ممکن است.

مسئولان رسمی راه‌اندازی این ویژگی در فیس‌بوک می‌گویند: در سراسر دنیا، صدها میلیون آدم، گوشی‌ها و تبلت‌های خود را با اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. ما تلاش کردیم برقراری ارتباط در فیس‌بوک مسنجر را آسان‌تر کنیم، در حالی که راه نفوذی ندارد و امن‌تر است، بنابراین خرسندیم که توانستیم یک ویژگی به فیس‌بوک مسنجر اضافه کنیم که چندین فرد می‌توانند با یک دستگاه وارد فیس‌بوک مسنجر شوند.

آنها همچنین به وضوح اعلام کردند که امنیت و حریم خصوصی با این ویژگی جدید چندحسابی به خطر نخواهد افتاد.

هر کس دیگری که در دستگاه با شما مشترک باشد، تنها قادر خواهد بود تعداد نوتیفیکیشن‌های پیام‌هایی که برای شما می‌آید را ببیند، اما آنها هرگز نمی‌توانند به محتوای پیام شما دسترسی داشته باشند.
کد مطلب: 41415
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام