۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰

استفاده چند حساب کاربری همزمان برای مسنجر فیس‌بوک

ایتنا- نرم‌افزار مسنجر فیس‌بوک به‌تازگی برای سیستم عامل اندروید با یک به‌روزرسانی جدید روبرو شده است که موجب می‌شود تا بتوان چند حساب کاربری را به‌صورت همزمان بر روی این نرم‌افزار به کار گرفت.
استفاده چند حساب کاربری همزمان برای مسنجر فیس‌بوک


نرم‌افزار مسنجر فیس‌بوک به‌تازگی برای سیستم عامل اندروید با یک به‌روزرسانی جدید روبرو شده است که موجب می‌شود تا بتوان چند حساب کاربری را به‌صورت همزمان بر روی این نرم‌افزار به کار گرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، وقتی به تعداد کاربران فیس‌بوک نگاه می‌کنیم، بسیاری از افراد وجود دارند که به‌صورت همزمان چند حساب کاربری را در این شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار می‌دهند.

برای نمونه برخی از افراد یک حساب شخصی برای خود و یک حساب کاربری برای محل کار خود دارند و به همین دلیل نیز برای هر بار پاسخ دادن به پیام‌های متنی بر روی تلفن همراه خود باید فرایند خروج و ورود دوباره به سیستم با حساب کاربری دیگر را انجام بدهند.

 

به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای اندروید عرضه شده است که موجب می‌شود تا بتوان به‌صورت همزمان با چند حساب کاربری به این نرم‌افزار متصل شد.

کسانی که می‌خواهند این قابلیت را بر روی نرم‌افزار خود در اختیار داشته باشند می‌توانند به بازار نرم‌افزاری گوگل پلی مراجعه کرده و آخرین بسته به‌روزرسانی را از این بازار بر روی همراه اندرویدی خود بارگذاری کنند.
 
کد مطلب: 41365
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام